مشهد/رييس هيات وزنه برداري خراسان رضوی خبر داد:

آغاز ليگ وزنه برداري سال 92 خراسان رضوي از خرداد ماه

رييس هيات وزنه برداري خراسان رضوي گفت: برنامه ریزی شده است تا همچون سال گذشته ليگ استان از خرداد ماه آغاز و به طور كامل برگزار شود.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،  فرزين زيوري گفت: امسال علاوه بر برگزاري كامل رقابت هاي ليگ وزنه برداري استان با حضور تيم هاي شهرستاني از اول خرداد ماه، يك دوره كلاس ارتقاء داوري بين المللي نيز در مشهد برگزار می شود.
وي با اشاره به نزديك شدن ركورد 3 وزنه بردار استان به ركوردهاي ملي، اظهار داشت: امسال با تمركز بيشتري براي آمادگي اين ورزشكاران و رسيدن به ركوردهاي ملي و حضورشان در تيم ملي تلاش مي كنيم.
رييس هيات وزنه برداري خراسان رضوي با اشاره به برگزاري اولين دوره مربيگري وزنه برداري براي دبيران آموزش و پرورش استان در سال گذشته، عنوان كرد: امسال نيز تعامل با اداره آموزش و پرورش ادامه خواهد داشت و به دنبال اين هستيم که با قرار گرفتن وزنه برداري در ميان ورزش هاي آموزشگاهي و برگزاري رقابت هاي
آموزشگاه ها، استعدادهاي مدارس شناسايي شوند.
زیوری با بیان اینکه سال گذشته بازسازي سالن وزنه برداري استان به اتمام رسید، گفت: باوجود کمبودهای مالي میزبان دور دوم رقابت هاي ليگ برتر کشور در سال گذشته بودیم.
وی ادامه داد: امسال نيز با وجود کمبود اعتبار، قطعا تقويم ورزشي استان مطابق برنامه هاي فدراسيون تدوين و به طور مرتب اجرا خواهد شد.
رييس هيات وزنه برداري خراسان رضوي با اشاره به حضور حسين رضازاده رييس فدراسيون وزنه برداري در ايام نوروز در مشهد و ملاقات با استاندار خراسان رضوي افزود: باعث خوشحالی است كه فرصتي پيش آمد تا مشكلات و مسائل وزنه برداري استان در اين جلسه مطرح شود./ع

برچسب ها: آغاز ، لیگ ، وزنه ، برداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.