فرار مالياتي اوباما و زنش لو رفت!

گزارش منتشر شده از سوي روزنامه انگليسي "ديلي ميل" به نقل از خبر انتشار يافته از سوي كاخ سفيد در روز جمعه فاش کرد كه "باراك اوباما" رييس جمهور آمريكا و همسرش در سال گذشته ميلادي ميزان ماليات كمتري نسبت به ساير شهروندان آمريكايي پرداخت كرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از ديلي ميل، در ادامه اين گزارش آمده است كه ميزان مالياتي فدرال پرداختي در سال 2012 ميلادي در حدود 18.4 درصد بوده است در حالي كه ساير خانواده هاي آمريكايي در سال گذشته ميلادي هر يك به ميزان 20.6 درصد ماليات پرداخت كرده بودند.


در ادامه اين گزارش آمده است كه اوباما و همسرش ميشل در سال گذشته ميلادي 112.214 دلار از درآمد سالانه 608.611 ميليون دلاري را بعنوان ماليات فدرال پرداخت كرده اند كه كمتر از ميزان ماليات پرداختي از سوي ساير شهروندان آمريكايي بوده و يك فرار مالياتي آشكار محسوب مي شود. 


همچنين در ادامه اين گزارش آمده است كه اقبال عمومي نسبت به كتاب هاي نوشته اوباما از جمله کتاب "روياهاي پدرم" نيز كاهش يافته و ميزان فروش آن از 1.4 ميليون دلار در سال 2010 ميلادي به 259.000 دلار در سال 2012 ميلادي كاهش يافته است. 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار