بازگشت آرامش به استان حلب در سوريه

پس از قطع مکرر آب و برق و تلفن در استان حلب به علت حملات گروههاي تروريستي مسلح به زيرساختهاي اين استان ، خدمات آب و برق و تلفن در حال بازگشت و اوضاع به تدريج رو به بهبود است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه ؛  مردم حلب گروه هاي تروريستي را مسئول وضع کنوني مي دانند.

يک شهروند گفت : وضع برق در سريعترين زمان بهبود يافته است .يک شهروند ديگر گفت: وضع آب و برق خدا را شکر بهتر شده است. قطعا افراد مسلح عامل خرابکاري هستند .شمار ديگري از شهروندان حلب از بهبود وضع آب و برق در حلب ابراز خرسندي کردند .يک زن سوري گفت : افراد مسلح تأسيسات و زيرساختها را خراب مي کنند و ويران مي سازند اما ما پايدار هستيم .

يک مرد گفت : گروههاي تروريستي مسلح زيرساختهاي کشور را نابود مي کنند . يک زن گفت : گروههاي مسلح هر جا که وارد مي شوند نخستين چيزي که با خود به همراه دارند شرارت و ويرانگري است . اتاق عمليات خدمات رساني به رياست استان دار حلب با حضور مديران شرکتهاي خدماتي به تشکيل جلسات خود ادامه مي دهد تا از همه موانعي که ساکنان حلب با آن مواجه هستند خلاص شوند .

محمد وحيد عقاد استان دار حلب گفت :آب و برق و تلفن براي همه ساکنان استان حلب است از ريف منبج گرفته تا جلابلس و سفيره و اعزاز و افرين . همه مناطق حلب بايد از خدمات و برق برخوردار شوند تا شهروندان در مشکل نباشند. مردم بي گناه نبايد به سبب حضور در مناطق تماس با افراد مسلح متضرر شوند . تلاشها به صورت روزانه با طرفهاي ذيربط ادامه دارد تا آب و برق و تلفن تأمين شود .

عبد الله تلاليمي مدير کل شرکت برق حلب گفت : ما تلاش مي کنيم برق استان حلب را در چارچوب امکانات موجود با وجود شرايط استثنايي تأمين کنيم . ما از  عملکرد خود راضي نيستيم و اميدواريم بهتر عمل کنيم . تلاش مي کنيم برق را به صورت سهميه بندي به همه مناطق استان حلب برسانيم .

مصطفي بلحيس مدير کل شرکت آب حلب نيز گفت : ما کمبود در تأمين آب آشاميدني استان حلب را به علت مشکل در کاهش ولتاژ برق انکار نمي کنيم اما وضع برق بهتر شده و اوضاع به تدريج در حال بازگشت به وضع طبيعي خود است و آب آشاميدني نيز به همه مناطق باز خواهد گشت.

معن اسماعيل مدير بخش مخابرات حلب گفت : ما به خواست الهي به تلاشهاي کارگران و کارمندان خود اميدواريم تا وضع مخابرات در استان حلب بهتر شود . وضع تلفن بهتر شده است با وجود رنج و سختي مردم حلب اما آنها ايمان دارند عبور از بحران با صبر و برداري و همکاري همگان امکان پذير است. با وجود اقدامات گروههاي تروريستي مسلح عليه زيرساختها در استان حلب اما مردم و مسئولان متحد ايستاده اند تا زندگي ادامه يابد .

                               آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  
برچسب ها: سوریه ، حلب ، ارامش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار