همدان/

ذره‌اي از حقوق هسته‌اي خود عقب‌نشيني نمي‌کنيم

معاون سياسي و امنيتي استاندار همدان گفت: با توجه به اينکه نياز نسل‌ آينده کشور به فناوري هسته‌اي بسيار زياد است ما به هر قيمتي از اين دانش دفاع مي‌کنيم و هرگز زير بار فشار زورگويان نمي‌رويم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ عليرضا قاسمي‌فرزاد با بيان اينکه فناوري هسته‌اي حاصل تلاش دانشمندان جوان کشور است، افزود : ايران توانسته با زحمات شبانه‌روزي به دانش هسته‌اي دست يابد .
وي گفت: دانش هسته‌اي در دنيا به صورت انحصاري در اختيار چند قدرت بزرگ بود و آنها براي اينکه اين فناوري را براي هميشه در اختيار خود داشته باشند هيچ‌گاه حاضر به انتقال اطلاعات و فرمول‌هاي اين صنعت پيشرفته به ديگر کشورها نبودند.
معاون سياسي و امنيتي استاندار همدان گفت :دانشمندان جوان ايران که تربيت شده نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند با تلاش شبانه‌روزي توانستند به دانش عظيم هسته‌اي دست يابند و به همين خاطر مورد بغض و کينه دشمنان کشور و از همه مهمتر رژيم صهيونيستي قرار گرفتند.
وي در ادامه با بيان اينکه دشمنان پيشرفت‌هاي دانشمندان جوان ما را نتوانستند تحمل کنند افزود: دشمنان نظام اسلامي چند تن از دانشمندان جوان هسته‌اي را به شهادت رساندند و شهداي هسته‌اي براي اعتلاي دانش هسته‌اي کشور خون پاک خود را فدا کردند.
قاسمي‌فرزاد اضافه کرد: نام شهداي هسته‌اي در کنار ديگر شهداي ما در تاريخ ثبت شد و استان همدان مفتخر است که يکي از شهداي هسته‌اي به نام شهيد مصطفي احمدي روشن از پايتخت تاريخ و تمدن ايران‌زمين است.
وي با اشاره به اينکه فناوري هسته‌اي، حق مسلم ماست يادآور شد: مسئولان و همه مردم کشور با توجه به تأکيدات مقام معظم رهبري در خصوص حفظ دانش هسته‌اي از اين حق خود هيچ وقت نمي‌گذرند.
معاون سياسي  امنيتي استاندار همدان ادامه داد: با توجه به اينکه نياز نسل‌ آينده کشور به فناوري هسته‌اي بسيار زياد است ما به هر قيمتي از اين دانش دفاع مي‌کنيم و هرگز زير بار فشار زورگويان نمي‌رويم.
وي خاطرنشان کرد: مردم ما راه را خوب شناختند و با هدايت‌گري مقام معظم رهبري بسترهاي لازم را براي رشد و پيشرفت و تکميل دانش هسته‌اي فراهم شد.
قاسمي‌فرزاد با بيان اينکه دانش هسته‌اي در بخش‌هاي مختلف زندگي کاربرد دارد، افزود: اين فناوري در بحث پزشکي و درمان بيماري‌هاي صعب‌العلاج، توليدات کشاورزي و سوخت سالم جايگزين سوخت‌هاي فسيلي است.
وي افزود: سوخت‌هاي فسيلي حداکثر تا صد سال ديگر وجود دارد و سوخت هسته‌اي به عنوان يک سوخت لايزال مي‌تواند تأمين و تضمين‌کننده انرژي کشور شود./ع
برچسب ها: هسته ای ، حقوق ، عقب نشینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.