عسلویه/

بخشدار مرکزی کنگان معرفی شد

در آیینی با حضور مسئولان، بخشدار مرکزی کنگان معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، بعد از ظهر امروز در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر و شهرستان کنگان، بخشدار جدید بخش مرکزی کنگان معرفی شد.

امام جمعه کنگان در این آیین با انتقاد از بی توجهی برخی مسولان به دغدغه‌ها و سخنان بزرگان شهرستان کنگان و اتفاقات اخیر در این حوزه جغرافیایی اظهار داشت: شایسته بود مسئولان مربوطه به دغدغه و توصیه‌های بزرگان این شهرستان توجه جدی می‌کردند.

حجت‌الاسلام محمود محمودی افزود: مسئولان به‌ویژه استاندار بوشهر با اتخاذ تدبیر مناسب به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که حقوق مردم شهرستان کنگان از تاسیسات نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه تضییع نشود. سهم مردم شهرستان کنگان در بهره‌مندی از صنعت باید مساوی سهم مردم عسلویه باشد.

امام جمعه کنگان در بخش دیگر ضمن بیان زیبا سخنی از حضرت صدیقه طاهره (س) گفت: تلاش شود در کارها اخلاص و کار برای خدا سرلوحه امور قرار گیرد.

محمودی همچنین با تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام بحرانی بخشدار سابق در طول مدت مسئولیت ابراز امیدواری کرد مراکز علمی به‌ویژه حوزه‌ها از تجربه گرانبهای این کارشناس دینی بهره‌مند شوند.

وی ضمن تبریک به بخشدار جدید به سوابق اجرایی ایشان اشاره و ابراز امیدواری کرد حضور این مدیر با تجربه منشاء آثار و برکاتی باشد.

بخشدار سابق کنگان نیز گفت: جابه‌جایی در مسئولیت‌ها موجب ایجاد انگیزه در خدمتگزاری می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد بحرانی با اشاره به خدمات دوران مسئولیت افزود: در مدت مسئولیت با حمایت و همراهی مردم و مسئولان به‌ویژه دهیاران کارها و اقدامات خوبی در سطح روستاها صورت گرفته است که از جمله آنها علاوه بر عمران روستایی احداث ساختمان دهیاری در روستاهای بخش مرکزی بود.

در این آیین ضمن تقدیر از تلاش‌های محمد بحرانی، حسین صفایی معاون سابق بنیاد مسکن استان بوشهر به‌عنوان بخشدار مرکزی کنگان منصوب شد.
برچسب ها: کنگان ، انتصاب ، بخشدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.