ورزشگاه تختی مشهد با همکاری شهرداری بازسازی می شود

شهردار مشهد از همکاری برای بازسازی و ساماندهی مجموعه ورزشی تختی مشهد خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سیدمحمد پژمان در بازدیدی که عصر دیروز 18 فروردین ماه به همراه جمعی از معاونین خود از مجموعه ورزشی تختی مشهد انجام داد، عنوان کرد: با توجه به قدمت و بزرگی این مجموعه ورزشی باید با تدوین طرحی جامع آن را با شرایط ایده آل در اختیار مردم قرار داد.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات عمرانی برای بازسازی این مجموعه ورزشی در سالهای گذشته و فرسودگی این مکان اظهار داشت: شهرداری برای برون رفت این مجموعه ورزشی از شرایط کنونی و رسیدن به وضعیت مطلوب به کمک ورزش استان خواهد آمد.

شهردار مشهد با تأکید بر تسریع در تعیین اولویت‌های کاری در این زمینه، افزود: باید با مطالعه، تحقیق و بررسی‌های لازم، برای بازسازی این مجموعه ورزشی منابع مالی اختصاص یابد تا مجموعه‌ای منسجم و ایده‌آل در خدمت مردم شهر قرار گیرد.

پژمان با بیان اینکه به دنبال انجام اقدامی عاجل و تغییر و تحول جدی در مجموعه تختی هستیم، اظهار داشت: شهرداری برای بازسازی و رساندن این مجموعه ورزشی به شرایط مطلوب همکاری لازم را با اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خواهد داشت.

وی در خصوص کمک شهرداری به تیم‌های فوتبال شهر مشهد از جمله باشگاه ابومسلم عنوان کرد: شهرداری مشهد آمادگی این را دارد که در صورت مشخص بودن وضعیت مالکیت این باشگاه و روشن بودن شرایط، هر کمکی که در توانش باشد انجام دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این بازدید، حضور شهرداری مشهد را در عرصه ورزش مهم و مطالبه مردم دانست و گفت: تمام ارگانها باید با برنامه ریزی و هماهنگی برای پیشرفت ورزش استان اقدام کنند تا به جایگاهی برسد که در شأن مردم این نقطه از ایران اسلامی باشد.

سیدعلی اکبر هاشمی‌جواهری با استقبال از حضور نهادهای مختلف در عرصه ورزش استان، اظهار داشت: موضوع مهم مهیا نمودن شرایط ورزش کردن مردم و همگانی کردن آن است که باید به بهترین نحو صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه مجموعه ورزشی تختی با وضعیت فعلی در شأن مردم مشهد نیست، ابراز امیدواری کرد: با حمایت و کمک شهرداری مشهد این قدم خیر هر چه سریعتر برداشته شود و با بازسازی و رساندن آن به شرایط مطلوب، خدمتی به مردم این شهر انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به نصب چمن مصنوعی با کیفیت بالا در ورزشگاه تختی و عدم تناسب آن با دیگر اجزای این مجموعه ورزشی، عنوان کرد: زیبایی و امکان بهره‌گیری از تمامی منابع موجود در این مجموعه ورزشی بزرگ که در مرکز شهر قرار دارد، بسیار حائز اهمیت است.

هاشمی جواهری ادامه داد: با حضور شهرداری مشهد، فرصت مناسبی به وجود خواهد آمد تا با استفاده از فضاهای موجود در مجموعه ورزشی تختی، بستری برای درآمدزایی پایدار به منظور کمک به هیأت‌های ورزشی ایجاد شود./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار