سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان از اول فروردین ماه ابلاغ و با برقراری احکام اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عباسی در جمع خبرنگاران در خصوص اعمال افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و تأخیر اجتماعی در سال 92 در پاسخ به سوال خبرنگار ما اظهار داشت: افزایش حقوق بازنشستگان درسال جدید 25 درصد معین شد که از اول فروردین ماه ابلاغ شده و احکام آن انجام خواهد شد و کف حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در سال 92، 700 هزار تومان خواهد بود.
**بر اساس آمار مرکز نرخ بیکاری 12.2 درصد
سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص نرخ بیکاری در سال 91 تأکید کرد: براساس آماری که از سوی مرکز آمار ایران اعلام شده، نرخ بیکاری 12.2 درصد بوده و امیدواریم با تلاشی که در سال 92 که سال حماسه اقتصادی است تمامی مسئولان با عزم و اراده جدی این آمار را کاهش یابد.
** کاهش نرخ بیکاری به 7 درصد
عباسی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص کاهش تدریجی نرخ بیکاری به 7 درصد، نیز گفت: این موضوع در شورای عالی اشتغال بررسی خواهد شد و در خصوص ایجاد 200 هزار فرصت شغلی اقدامات لازم انجام خواهد شد.
** افتتاح 51 هزار واحد مسکونی برای مدد جویان بهزیستی
مقام  عالی رتبه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به افتتاح 51 هزار واحد مسکونی برای مدد جویان بهزیستی، اذعان داشت : افتتاح این تعداد واحد مسکونی برای مدد جویان فاقد مسکن است.
** ارسال لایحه سند توسعه تعاون بعد از تصویب بودجه
عباسی با تأکید بر اینکه سند توسعه تعاون آماده شده و به تصویب هیئت دولت رسیده است یادآور شد که در این سند ملی لایحه ای برای تصویب به مجلس ارسال خواهد شد که ارسال آن به بعد از تصویب بودجه موکول خواهد شد.
** افزایش مستمری مدد جویان بیشتر از کارکنان دولت
مقام ارشد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص افزایش مستمری مدد جویان بهزیستی و کمیته امداد خاطر نشان کرد : این قشر افزایش مستمری سالانه را دارند که همواره افزایش آن بیش از افزایش حقوق کارمندان است که از کنار آن کمک های غیر نقدی نیز برای این قشر در نظر گرفته شده است./ز
برچسب ها: عباسی ، مستمری ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار