ايده هايي نو براي تهيه درکوب هاي بهاري

با استفاده از رنگ هاي گوناگون و وسايلي مانند آبپاش هاي چوبي، چتر هاي زيبا و تخم مرغ هاي رنگي و ... مي توانيد روي در ورودي خانه تزيينات زيبايي انجام دهيد و به استقبال مهمانان در بهار برويد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، تزيين در ورودي خانه مي تواند به حال و هواي روزهاي زيباي بهاري بيفزايد. در اين مطلب با ايده هايي ساده و تهيه انواع تاج هاي گل و تزيينات حلقه آويز آشنا شويد. با استفاده از رنگ هاي گوناگون و وسايلي مانند آبپاش هاي چوبي، چتر هاي زيبا و تخم مرغ هاي رنگي و ... مي توانيد روي در ورودي خانه تزيينات زيبايي انجام دهيد و به استقبال مهمانان برويد.

تاج گل رنگي با تخم مرغ

يکي از آسان ترين روش ها براي درست کردن تاج زيبا براي آويزان کردن به در استفاده از تخم مرغ است. 12 عدد تخم مرغ پلاستيکي را تهيه کنيد و با کمک قلم مو روي آنها را طرح هاي زيبايي بزنيد و به رنگ هاي گوناگون درآوريد. همچنين مي توانيد کاغذهاي رنگي روي آنها بچسبانيد و مدل هاي گوناگوني از آن ها طراحي کنيد. 

سپس با کمک يک سوزن ابتدا و انتهاي تمامي تخم مرغ ها را سوراخ و يک سيم فلزي نازک از آن رد کنيد. بايد دقت کرد که تمامي تخم مرغ ها از يک طرف وارد سيم شود. بگذاريد مقداري از سيم اضافه بماند و روي آن را يک روبان زيباي رنگي بزنيد.

آويزي از جنس آب پاش

داخل يک آبپاش چوبي را پراز گل هاي زيباي طبيعي کنيد و سپس چند عدد پوسته تخم مرغ را رنگ کنيد و داخل آن و در ميان گل ها بگذاريد. سپس آن را روي در ورودي آويزان کنيد. بهتر است از گل هاي صورتي استفاده شود و براي اين که گل ها تازه بمانند ساقه هر کدام را در يک پلاستيک پر از آب که در فروشگاه هاي عرضه گل موجود است قرار دهيد.

تاج گل بهاري ساده

گل هاي ناز ژاپني را به فرم يک حلقه گل زيبا آورديد و به زيبايي خانه خود بيفزاييد. اين گل ها را مي توانيد از گل فروشي ها بخريد و يا از شکوفه ها و برگ هاي بهاري خشک شده استفاده کنيد.

چتري پر از گل روي در ورودي

يک دسته گل لاله صورتي ، به همراه برگ هاي سبز درست وداخل پوسته هاي تخم مرغ را پر از نرگس زرد کنيد ،سپس آن ها را داخل يک چتر بسته قرار دهيد، به اين ترتيب يک گلدان بسيار زيبا درست کرده ايد. مي توانيد از صنايع دستي مانند لانه پرندگان هم در ميان آن ها استفاده کنيد.(خراسان)

برچسب ها: بهاری ، درکوب ، زیبا ، باشگاه ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار