کرمان /

تمامی جاده های کوهستانی کرمان لغزنده است/ لزوم خودداری از مسافرتهای غیر ضروری

مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان كرمان در اطلاعيه اي اعلام كرد: به علت ريزش نزولات آسماني در تمامي شهرستان هاي استان و لغزنده بودن محورهاي مواصلاتي، مسافران با سرعت مطمئنه رانندگي كنند.

 
به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،مركز اطلاع رساني پليس كرمان در اطلاعيه اي اعلام كرد: به دليل ريزش باران و نزولات جوي ، معابر شهري و برون شهري استان لغزنده است لذا رانندگان عزيز هنگام رانندگي از تغيير مسير ناگهاني خودداري كرده و فاصله طولي نسبت به خودروي جلويي را رعايت كنند.

در اين اطلاعيه آمده است: با توجه به اينكه ريزش نزولات جوي در محورهاي كوهستاني نيز به شكل بارش باران مي باشد رانندگان هنگام تردد در اين محورها از هرگونه شتاب و عجله خودداري كرده و در صورت مه گرفتگي از چراغ هاي مه شكن استفاده كرده يا در منتهي اليه سمت راست جاده توقف و چراغ هاي خود را روشن نگه دارند.

پليس از رانندگان خواست درهنگام بروز تصادفات خسارتي تا سقف سقف سه ميليون و 150 هزار تومان، با يكديگر توافق كرده و به يكي از شركت هاي بيمه مراجعه كنند و در صورت عدم توافق خودروي خود را به منتهي اليه سمت راست خيابان برده و با مركز فوريت هاي پليسي 110 تماس گرفته و منتظر حضور كارشناس پليس راهور بمانند./ك
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.