رضا شريفي:

کار با "سيروس مقدم" بالاترين دانشگاه بود/ اخلاق حرفه اي "ريما رامين فر" قابل ستايش است

مدير برنامه ريزي "پايتخت 2" گفت: فعاليت و کار در کنار "سيروس مقدم" برايم از دانشگاه بالاتر بوده و نهايت تشکر را از او دارم.

رضا شريفي مدير برنامه ريزي "پايتخت 2" در خصوص کار در شرايط دشوار آب و هوايي در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: چهارم دي ماه سال گذشته "پايتخت 2" با سکانس "قطار" کليد خورد و از روز سوم به بعد تصويربرداري را در خانه نقي ادامه داديم.
وي ادامه داد: در شرايط سختي که آب و هوا بسيار سرد و باراني بود، همه گروه با دلگرمي و همکاري با يکديگر کار را شرع کردند.
شريفي تصريح کرد:کار با "سيروس مقدم" سخت و لذت بخش بود و به ياد مي آورم که "افشين سنگ چاپ"‌به من مي گفت با اين کارگردان کار کردن تو را پخته تر مي کند.
مدير برنامه ريزي "پايتخت 2" ادامه داد: در آثاري که توسط "مقدم" ساخته مي شود بايد به کوچکترين نکات دقت کرد و نتيجه آن هم به طور قطع لذت بخش خواهد شد.
شريفي با اشاره به تلاش "محسن تنابنده" به عنوان سرپرست نويسندگان و انتخاب بازيگر،‌اظهار داشت: دو سال پيش اعضاي اصلي تيم "پايتخت" دور يکديگر جمع شدند و من به لحاظ انتخاب بازيگر و متن زيبا و تلاش هاي "محسن تنابنده" نهايت تشکر را دارم.
وي با اشاره به اخلاق حرفه اي و کار قابل قبول "ريما رامين فر" گفت: تمامي تيم پشت صحنه و جلوي دوربين "پايتخت 2" تلاش خود را کردند ولي تشکر ويژه اي را از "ريما رامين فر" به دليل اخلاق حرفه اي و صبر بي پايان او دارم چون در هر صورت با سارا و نيکا کنار مي آمد.
شريفي با اشاره به 12 ساعت کار در روز،‌ گفت: در هر روز با ضبط حدود 12 ساعت،‌تيم "پايتخت 2" تلاش مي کردند که کار را به موقع به پخش برسانند و بيشتر اين زحمات را مديون هدايت و راهنمايي هاي خوب "سيروس مقدم" هستيم.
وي ادامه داد: معتقدم از "سيروس مقدم" به عنوان يک کارگردان صاحب سبک و موفق در هر ژانري بايد تقدير و سپاس ويژه به عمل آيد.
شريفي تصريح کرد: فعاليت و کسب دانش در کنار "سيروس مقدم" بهتر از سالها درس خواندن در دانشگاه براي من است.
اين برنامه ريز ضمن تشکر ويژه از "نادر فوقاني" عکاس مجموعه "پايتخت 2" اظهار داشت: با وجود شرايط بدي که براي تيم پشت صحنه توليد رخ داد ديدن عکسهاي "نادر فوقاني"، يادآور لحظات دوست داشتني و سخت بچه ها با يکديگر بود.
شريفي با اشاره به همکاري لحظه به لحظه خود با "جواد باقري" اظهار داشت: من لحظه به لحظه کار و هماهنگي ها را با "جواد باقري" و گاهي با "حسن کريمي" انجام مي دادم که به محض شنيدن تصادف آن دو نفر شوک عجيبي به همه تيم وارد شد.
وي با اشاره به تلاش هاي "محمود اتحادي" مدير توليد پروژه ابراز داشت: "اتحادي" خيلي جدي پيگير اين اتفاق شد و او به همراه "سيروس مقدم" و "الهام غفوري" تمام تلاش خود را براي بهبودي حال آن دو نفر کرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
نسترن
۱۱:۴۷ ۱۷ فروردين ۱۳۹۲
همتون شاهکار بودین...حقاً دست مریزاد
آخرین اخبار