کشته، 37 مصدوم حاصل حوادث سيزده بدر در آذربايجان شرقي

واژگوني يک دستگاه خودرو باري نيسان با 10 سرنشين،و سقوط کودک 10 ساله از کوه در جاده قديم ميانه تبريز، از جمله حوادثي بودند که تکنسين هاي اورژانس 115 استان، در روز سيزده فروردين با آنها درگير بودند

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه اطلاع رساني پليس، مسئول روابط عمومي مرکز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشکي آذربايجان شرقي با اعلام اين خبر و در توضيح تلفات وقوع اين حوادث گفت: متاسفانه بر اثر واژگوني يک دستگاه خودرو باري نيسان در جاده اهر راه روستايي يخ فروزان سرنشين آن راهي بيمارستان اهر شدند. 
حبيب حسينقلي زاده با اشاره به رواج استفاده از خودروي باربري براي جابه‌جايي مسافر در 13 نوروز، بخصوص در راههاي روستايي عنوان کرد: حمل مسافر در قسمت بار خودروهاي باربري بسيار خطرآفرين است و حوادث دلخراشي را رقم مي‌زند، بطوريکه هم اکنون وضعيت عمومي 2 تن از مصدومان اين سانحه چندان رضايت بخش نيست. 
وي همچنين از گزارش واژگوني يک دستگاه خودروي ريو و برخورد با زانتيا در جاده تبريز _صوفيان، بعد از پليس راه خبر داد و گفت: اين حادثه نيز در ساعت 14:30 ظهر ديروز به اتاق فرمان اورژانس 115 گزارش شد و طي آن، 4 دستگاه آمبولانس به محل حادثه عازم شدند. 
حسينقلي زاده يادآور شد: اين حادثه يک فوتي برجاي گذاشت و 6 تن را راهي بيمارستان کرد. 
وي ادامه داد: حادثه ي ديگري که امروز و در جاده تبريز صوفيان به وقوع پيوست، مرگ راننده يک دستگاه اتوبوس در حين تعمير وسيله نقليه بود. 
مسئول روابط عمومي مرکز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشکي استان همچنين از مرگ دلخراش يک کودک 6 ساله در روستاي زرناب شهرستان شبستر خبر داد و گفت: اين کودک در ساعت 13:10 ديروز غرق شد.
حسينقلي زاده با اشاره به برخورد يک دستگاه پيکان با تريلي در جاده کوشکسراي به سمت مرند گفت: متاسفانه وقوع اين حادثه، يک تن را ناکام گذاشت. 
مسئول روابط عمومي مرکز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشکي استان در ادامه از يک مورد گازگرفتگي در يکي از چادرهاي گردشگران خبر داد و گفت: متاسفانه در اين حادثه که، اعضاي يک خانواده 7 نفره، براي گرم کردن چادر از زغال چوب و گاز پيک نيک استفاده کرده بودند، دچار مسموميت با مونوکسيد کربن شده بودند. 
وي همچنين از سقوط يک پسربچه 10 ساله از کوه در کيلومتر 10 جاده قديم ميانه تبريز خبر داد و گفت: در حين انتقال اين پسر بچه به بيمارستان، يک دستگاه پرايد حين توقف مامور 110 جهت بررسي وضعيت مصدوم با وي برخورد مي کند.
حسينقلي زاده گفت: مامور 110 به بيمارستان ميانه و سپس براي انجام اقدامات درماني به بيمارستان امام رضاي تبريز انتقال داده شد.
برخورد موتور سيکلت با يک دستگاه سمند با 2 مصدوم، واژگوني موتور سيکلت با يک مصدوم، برخورد پژو با تير چراغ برق با يک مصدوم و برخورد موتور سيکلت با سواري با 3 مصدوم از جمله حوادثي بود که در جاده قديم ميانه تبريز در طول روز 13 فروردين به وقوع پيوسته است.
برچسب ها: کشته ، مصدوم ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار