مشهد/قالیباف:

آنقدر که از تصمیمات غلط خود آسیب دیده‌ایم از تحریم‌ها آسیب نمی‌بینیم

شهردار تهران با بیان این که آنقدر که از تصمیمات غلط خود آسیب دیده‌ایم از تحریم‌ها آسیب نمی‌بینیم، گفت: حماسه سیاسی زمانی محقق می‌شود که سیاست ما عین دیانت ما باشد نه اینکه سیاست را براساس دیانت خود تنظیم کنیم.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمدباقر قالیباف در جمع مسئولان ستادهای انتخاباتی وی در استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی در محل دبیرخانه جبهه ‍پیشرفت و عدالت این شهر افزود: در انتخابات مهمی که پیش رو داریم باید منطق و عقلانیت را در راس انتخاب رئیس جمهور اصلح قرار داده و از هرگونه آرا مبتنی بر احساس بپرهیزیم.

عضو ائتلاف سه گانه اصولگرایان با تاکید بر اینکه در سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی باید حماسه‌ساز باشیم، گفت: برای ایجاد حماسه و حرکتی عظیم نیازمند تعریف شاخصه‌های یک حماسه هستیم.

شهردار تهران از وجود جریان‌های انحراف و متحجرانه در قالب شعارهای تند انقلابی درکشور یاد کرد و افزود: حماسه سیاسی از طریق انتخابات احساسی، تخریب دیگران، دروغ، ریابازی، بندبازی سیاسی و حزب بازی صورت نمی‌گیرد.

قالیباف یادآور شد:‌جریان‌های متحجرانه و انحراف مواضع خود را از مسیر شعارهای ضدانقلابی پیش نبرده بلکه با شعارهای تند و شش آتشه انقلابی برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کنند.

وی اذعان داشت: باید دقت کنیم تا بار دیگر این جریان‌های انحرافی و متحجرانه با شعارهای تند انقلابی، بر گرده این ملت سوار نشوند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در آغاز سال 92 درباره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید نقاط قوت دولت‌های قبل را با عنوان تجربه الگو قرار داده و ضعف‌های آنان را به نقطه قوت تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: برخی افراد یکی از نقاط قوت دولت نهم و دهم را پرکاری توصیف می‌کنند اما کار زیاد بر کار خوب و باکیفیت رجحان داده می‌شود؟ ما باید کار خوب و خوب کار کردن را سرلوحه خود قرار دهیم نه صرفا انجام کارهای متعدد را.

عضو ائتلاف سه گانه اصولگرایان تاکید کرد: بزرگترین نقطه قوت دولت نهم و دهم احیای شعارها و گفتمان انقلاب بود و نکته قابل ذکر این است که بزرگترین نقطه ضعف این دو دوره دولت نیز رفتاری متناقض با شعارها و اجرایی نکردن گفتمان‌ها و شعارهای داده شده است.

وی متذکر شد: هم ظرفیت کشور بالاست و هم‌ اینکه دنیا آنقدر بزرگ است که آمریکا کوچکتر از آن است که بتواند آسیب وارد کند.

قالیباف با بیان اینکه تصمیمات غلط داخلی ضربه‌ای مهلک‌تر از تحریم‌های خارجی بر ما وارد ساخته، اظهار کرد: آنقدر که از تصمیمات غلط خود آسیب دیده ایم از تحریم‌ها آسیب نمی‌بینیم.

شهردار تهران اظهار کرد: در انتخابات باید همه بر این امر واقف باشند که رای آنان عملی است که باید در برابر خدای عزوجل پاسخگو باشند.

وی افزود: رای و انتخاب رئیس جمهور دولت یازدهم باید با تکیه بر عقلانیت و معنویت و شناخت آگاهانه صورت گیرد.


برچسب ها: تصمیمات ، غلط ، خود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.