کارنامه سرمربی اوکراینی در مسابقات کشورهای اسلامی تکمیل می‌شود

مسابقات کشورهای اسلامی اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود.

هادی خناری‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ضمن اعلام این مطلب گفت: برای آمادگی در این مسابقات از 15 تا 25 اسفند در اردوی آماده سازی مازندران زیر نظر گنادی کوتکنیکف بودیم و تا آغاز مسابقات نیز اردوی دیگری را پشت سر می گذاریم.

ملي پوش ژيمناستيک کشورمان در خصوص عملکرد سرمربی تیم ملی عنوان کرد: ملی پوشان زمان زیادی را در اردوهای آماده‌سازی نبودند اما این مربی تجربه خوبی را در ژیمناستیک دارد و قرار است برای شرکت در رقابت‌های کشورهای اسلامی بهترین نفرات را انتخاب کند و نتیجه این عرصه‌ می تواند بیانگر فعالیت‌های چند ماهه وی باشد.

خناری‌نژاد اضافه کرد: علاوه بر این در مرداد ماه مسابقات دانشجویان جهان به میزبانی روسیه برگزار می شود. اما شرکت تیم ملی کشورمان در روسیه و مسابقات آسیایی سال آینده قطعی نیست.

وي با تاکید بر اینکه داوری باعث شد تا نتوانستیم در مسابقات آسیایی به مدال برسیم اظهار داشت: در مسابقات جهانی بلژیک در بخش دار حلقه به فینال رسیدم و موفق شدم در بین 3 فینالیست المپیک قرار بگیرم که این نتیجه مطلوبی برای من بود ولی مسابقات آسیایی از لحاظ روحی تاثیر منفی بر روی من گذاشت چرا که می‌توانستم برای اولین بار به مدال برسم.

خناری‌نژاد با تاکید بر اینکه مشکل ما لغو مسابقات لیگ است تصریح کرد: ملی پوشان همواره در تمرین به سر می‌برند و از این رو با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند که اگر لیگ به طور منظم برگزار شود انگیزه ملی پوشان بالاتر می‌رود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جعفر درویش‌زاده، رئیس فدراسیون و مسئولان ژیمناستیک در اعزام ملی‌پوشان به مسابقات برون مرزی تلاش بسیاری کردند و این شرایط در حالی بود که بودجه کافی به فدراسیون تعلق نمی‌گیرد و من به عنوان یک ملی‌پوش زحمات آنان را ارج می‌نهم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار