سلام بر فرشتگان مقرب خدا

سلام بر فرشتگان مقرب خدا، جبرئیل، میکائیل، اسرافیل و عزرائیل...

باشگاه خبرنگاران- سلام: سلام بر ملائک مقرب و سلام بر جبرئیل، فرشته وحی، سلام بر میکائیل، فرشته روزی و سلام بر اسرافیل، فرشته صور و سلام بر عزرائیل، فرشته تنظیم ملاقات با خدا.
در روز سعی می کنیم به این چهار ملک مقرب سلام دهیم و برایشان صلوات بفرستیم جبرئیل الهامات را قوی می کند میکائیل در تسریع روزی کمکمان می کند، اسرافیل ملاحظه گوشمان را در روز قیامت می کند و عزرائیل در وقت حال دادن ان شاءا... با ما مدارا می کند.
فکر می کنید دارم به شما درس می دهم؟ نه ولی باور دارم که همه انسانها یک نسخه خوانا برای عمل کردن دارند منتها از این نسخه خوب استفاده نمی کنند چون این نسخه مثل یک دستورالعمل فطری در باطن ما پیچیده شده و فقط کافی است شما این نسخه را درست باز کنید که مبدا آن نوشته شده (انا لله) و منتهای آن (انا الیه راجعون) ختم می شود.
حالا فقط می ماند باز کردن نسخه به طوری که پاره نشود و خوب خوانده شود، و به جای داروی تجویز شده مشابه آن مصرف نگردد یعنی‌چه؟ یعنی فقط عمل ما به توضیح از طرف خودمان نیاز دارد توضیح دهیم اما توجیه نکنیم که با توجیه هیچوقت درست نخواهیم شد ولی اگر درست توضیح دهیم به اشتباه خود پی می‌بریم و آن گاه می گوییم (استغفر الله) وای چه واژه ارزشمندی.
فکر می‌کنم با این کلمه عرش و فرش به صدا در‌می‌آیند و فرشتگان کف می زنند و آن‌گاه خداوند با او توبه‌ای که برای تو کرده تو موفق به استغفار می شوی. الحمد الله./ي2

منبع كتاب سوره اسلام.
برچسب ها: سلام ، فرشته ، وحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار