در پی نامه تهدید آمیز فیلا فدراسیون کشتی؛

خطیب: آنها قبلا لابی های خود را انجام داده اند/فيلا حق تهديد ندارد

رئيس فدراسيون کشتي کشورمان اظهار داشت: با توجه به اينکه ربطي براي کشتي کشورمان زحمات زيادي کشيده است اما برکناري دبير فدراسيون کشتي براي پيشبرد اهداف فدارسيون بوده است.

حجت اله خطيب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در خصوص برکناری عارف ربطي، دبیر فدراسیون کشتی بايد بگويم که این برکناری برای پیشرفت کشتی و اهدافی که در نظر داریم ، انجام شده  و تمام تلاش خود را می کنیم که رشته کشتی روز به روز به موفقیتهای خود دست یابد.
 
رئيس فدراسيون کشتي در مورد نامه تهدید آمیز  فیلا در خصوص کشتی ایران و اینکه نامزدهای ایران حق شرکت در انتخابات کنفدراسیون آسیا را ندارند تصريح کرد: اینها قبلا در نشست هايي که برگزار کرده اندف لابی های خود را انجام داده اند که به کشتی ایران ضربه بزنند آنها حق ندارند ما را تهدید کنند و بیشتر کارهای آنها جنبه نمایشی دارد.

وي خاطرنشان کرد: ربطي از کسانی بود که نگاه ویژه ای به کشتی داشت و زحمات زیادی برای کشتی کشید و زحمات او هیچ موقع نادیده گرفته نخواهد شد.

خطيب در آخر در خصوص اردوهای تیم ملی کشتی ایران برای قهرمانی آسیا عنوان داشت: همه کشتي گيران در شرایط خوبی قرار دارند./مح
برچسب ها: لابی ، همه ، اشاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار