اميرحسين رستمي بازيگر سينما و تلويزيون در جشنواره فيلم فجر "سورپرايز" دارد.



اميرحسين رستمي بازيگر سينما و تلويزيون در خصوص حضورش در سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر، "دختران حوا"، تله فيلم "همسايه ها" به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: در سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر آثاري چون "سورپرايز" و "عمليات مهدكودك" را آماده نمايش دارم.
وي افزود: در فيلم سينمايي "سورپرايز" ساخته مهدي ودادي نقش وكيلي را ايفا مي‌كنم كه با همسرش سازش ندارد و قصد دارد در روز تولد همسرش وي را با  همسر دومش سورپرايز كند.
رستمي تصريح كرد: فيلم سينمايي "سورپرايز" به نام مرد، زن، زندگي تغيير يافته و در اين فيلم با بازيگراني چون ليلا اوتادي و سحر قريشي همبازي هستم.
وي در خصوص دومين فيلم سينمايي خود در جشنواره اظهار داشت: فيلم سينمايي "عمليات مهدكودك" ساخته فرزاد اژدري و تهيه كنندگي رويا شريف دومين فيلم من در جشنواره است.
وي ادامه داد: اين فيلم فيلمي بسيار شاد و در ژانر كودك است كه بچه هاي مهدكودك تصميم به كودتايي عليه والدين و مربيان مهد مي گيرند.
رستمي در خصوص بازيگران اين فيلم گفت: در اين فيلم بازيگراني چون سروش صحت، شبنم فرشادجو، فرزاد حسني، حسام نواب صفوي، مريم سعادت حضور دارند.
در ادامه وي در خصوص مجموعه هاي تلويزيوني "دختران حوا" و باز خورد آن در ميان مردم بيان كرد: در مجموعه تلويزيوني دختران حوا به دليل نقش منفي كه دارم انتقادات زيادي به نقش من وارد شد ومن در پاسخ تنها آن ها را به صبوري دعوت كردم و اينكه من در كاراكتري كه منفي مطلب باشد هرگز ايفاي نقش نمي‌كنم.
رستمي در پايان به تله فيلم همسايه ها اشاره كرده و گفت: تله فيلم "همسايه ها" ساخته اميرحسين جهد دوست و تهيه كنندگي عليرضا رئيسيان بوده كه در حال حاضر ساخت و موسيقي آن به پايان رسيده است.
وي افزود:در اين تله فيلم نقش فردي باهوش را بازي مي كنم كه با استفاده از انرژي خاصش تمامي رخدادهاي خلاف ها را قبل از بروزشان تشخيص مي‌دهد.
در اين تله با بازيگراني چون آناهيتا افشار، مرتضي يونس زاده و هوتن شكيبا همبازي بودم.
وي خاطرنشان كرد: تله فيلم همسايه ها از كارگرداني و فيلمنامه خوبي برخوردار بود و خوشحالم كه توانستم در اين تله فيلم بازي كنم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار