شهرکرد/ استاندار چهارمحال و بختیاری:

دولت به عنوان مجری انتخابات، امانتدار رأی مردم است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت به عنوان مجری انتخابات، امانتدار رأی مردم است و نهایت تلاش خود را در برگزاری انتخاباتی سالم انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علی اصغر عنابستانی، با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان « حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی »، افزود: تحقق حماسه سیاسی به مشاركت همه جریان ها گروه های دلسوز نظام و حضور همه جانبه و بانشاط مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیاز دارد.

وی، با بیان اینكه مشاركت مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88، حدود 85 درصد بود، ادامه داد:برای تحقق حماسه سیاسی موردنظر معظم له در سال جاری، مشاركت مردم باید از سال 88، بیشتر باشد.

عنابستانی با تاكید بر اینكه به تعبیر مقام معظم رهبری، همه انتخابات های نظام جمهوری اسلامی در سلامت و امنیت برگزار شده است، گفت: دولت دهم نیز به عنوان مجری انتخابات تلاش می كند، فضای مشاركت حداكثری مردم در انتخابات آتی فراهم شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه؛ وظیفه مسئولان را فراهم كردن زمینه مناسب برای برگزاری انتخابات باشكوه و حضور حداكثری مردم، بیان كرد و افزود: مردم ایران همچون انتخابات های گذشته، با حضور پرشور و حماسی خود، حماسه ساز تاریخ می شوند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.