فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

فعالیت 70 گشت محسوس و نامحسوس در جاده‌های استان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: برای کنترل محورهای مختلف استان بوشهر در ایام نوروز، 50 تیم گشت آشکار و 20 تیم نامحسوس در جاده‌های استان به ویژه بزرگراه‌ها و راه اصلی فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: با توجه به وجود 27 نقطه حادثه‌خیز در استان بوشهر این تیم‌ها در محورهای مختلف آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

وی ادامه داد: برای کنترل محورهای مختلف استان بوشهر در ایام نوروز، 50 تیم گشت آشکار و 20 تیم نامحسوس در جاده‌های استان به ویژه بزرگراه‌ها و راه اصلی فعالیت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: به این گشت‌ها تأکید کردیم تا در نقاطی که احتمال حادثه بیشتری وجود دارد، حضور بیشتری داشته باشند.

عباس‌زاده با بیان اینکه همچنین تست اعتیاد از رانندگان ناوگان خودرویی و مسافری در سطح استان انجام شد، تصریح کرد: شش دستگاه کانکس در محورهای مواصلاتی استان درنظر گرفته شده است.

فعالیت 77 گشت خودرویی و موتورسوار پلیس راهور در استان بوشهر

وی در ارتباط با فعالیت پلیس راهور در ایام نوروز عنوان کرد: 77 گشت خودرویی و موتورسوار در سطح استان به صورت محسوس و نامحسوس فعالیت خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: 200 تیم پیاده در معابر پرتردد و تقاطع‌های شهرستان‌ها، 12 ایستگاه کنترل ترافیک در ورودی شهرها فعال هستند و 15 دستگاه دوربین کنترل سرعت در نقاط حادثه‌ساز نصب شده است.
برچسب ها: گشت ، نامحسوس ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.