مشهد/قالیباف:

اطاعت بی چون و چرا از رهبری وظیفه همه ماست

عضو ائتلاف سه گانه عنوان کرد: تنها راه و رمز تداوم انقلاب اسلامی اطاعت از رهبری معظم انقلاب و حفظ ولایت فقیه است و همه ما باید گرداگرد رهبری باشیم و بدون چون و چرا اوامر ایشان را اطاعت کنیم.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمد باقر قالیباف د در جمع تعدادی از رزمندگان و خانواده شهدا هشت سال دفاع مقدس در بیت الجواد(ع) مشهد گفت: همه ما باید گرداگرد رهبری و ولایت فقیه باشیم و بدون چون و چرا اوامر ایشان را اطاعت کنیم.

وی همچنین با اشاره به جایگاه والای شهدا و خانواده های ایشان خاطر بیان کرد: درست است که سختی ها و مشکلاتی را در عرصه فرهنگی یا اقتصادی تحمل می کنیم اما برکت خون شهدا ما باعث شده است که امروز همان کسانی که می گفتند دیگر جایی برای دین در بین جوامع قرن 21 وجود ندارد می گویند این قرن، قرن امام خمینی(ره) است.

قالیباف افزود: ما در نظام اسلامی یمان باید این بزرگی و عظمتی را که شهدا و امام شهدا برای ما به ارمغان آوردند را با کار و تلاش مان تحت رهبری و فرمان مقام معظم رهبری ادامه بدهیم.

وی تصریح کرد: در راه خدمت به نظام نباید کوتاهی کنیم که اگر کردیم خیانت به شهدا و امام شهدا است و کم لطفی ما رابه خون شهدا نشان می دهد.

عضو ائتلاف سه گانه با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در رابطه با ضرورت حفظ ولایت فقیه خاطر نشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی روزی فرمودند راه قدس از کربلا می گذرد و امروز ما می بینیم به برکت خون شهدا یک دولت اسلامی در عراق شکل گرفته است .

وی افزود: بدون شک ما می توانیم بهتر از این جامعه و کشورمان را اداره کنیم و امروز این ما هستیم که باید امتحانمان را در برابر شهدا انقلاب پس بدهیم.

محمد باقر قالیباف خاطر نشان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی افراد زیادی در برابر اسلام و امام ایستادند و باه اسلام و امام(ر) خیانت کردند امام همه این سختی ها گذشت و انقلاب اسلامی حرکتش را ادامه داد.

وی گفت: امروز این ما هستیم که باید خودمان را در مسیر انقلاب حفظ کنیم و از انقلاب جدا نیفتیم و آرمان های امام(ره) و شهدا را به پیش ببریم.

عضو ائتلاف سه گانه اظهار کرد: همه دشمنان انقلاب اسلامی فهمیده اند که عمود و ستون انقلاب اسلامی ایران و لایت است به همین دلیل همه آنها می خواهند این ستون را تضعیف کنند و همه شان این ستون را هدف گرفته اند.

وی افزود: بدون شک خانواده شهدا نیز توقعاتی دارند که البته این توقعات بر حق است که همه ما باید برای برآوردن این توقعات پیش برویم.

محمد باقر قالیباف اظهارکرد: صدقه جاریه خانواده معظم شهدا این است که امروز یک نظام اسلامی را به پا کرده اند.


برچسب ها: عضو ، ائتلاف ، سه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۱:۵۸ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
جان خودم وبچه هام وپدر ومادرم فدای رهبرم فدای نفس کشیدنش همین...