شهرکرد/ مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی:

سال جدید، نویدبخش تلاش بیشتر در راستای اعتلای ایران اسلامی است

مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، در پیامی با تبریک فرارسیدن سال 1392، از سال جدید به عنوان نویدبخش تلاش بیشتر مردم و مسئولان در راستای افزایش كار و تولید و پیشرفت و اعتلای همه جانبه جمهوری اسلامی ایران یاد كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

در پیام نوروزی مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، خطاب به مردم این استان آمده است: فرا رسیدن عید نوروز باستانی و شكوه بهاران، حلول سال نو و بهار پرطراوت، كه نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را خدمت شما مردم ولایتمدار و بزرگوار استان تبریك و تهنیت عرض كرده و سالی سرشار از بركت و معنویت را از درگاه خداوند سبحان برای شماعزیزان مسئلت می كنیم.

در ادامه این پیام آمده است: عید نوروز، نمادی از نو شدن طبیعت است و انسان ها نیز باید همراه با طبیعت، كدورت ها و دلگیری های كهنه را كنار گذاشته و در تعامل با هموطنان و همنوعان به سمت تعالی و سعادت گام بردارد.

در پایان پیام مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، با تاكید بر وحدت مسئولان و مردم در راستای تحقق اهداف بلند جمهوری اسلامی آمده است: صبر و شكیبایی ملت بزرگ ایران در برابر ناملایمات و فشارها، تحریم ها و تهدیدهای اقتصادی دشمنان قابل تقدیر است و این استقامت و بردباری، استكبار را در تحقق توطئه های خود ناتوان كرده است. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.