کرمانشاه/

هموطنان آذری، اهوازی و تهرانی بیشترین میهمانان نوروزی کرمانشاه هستند

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: بیشترین مهمانان ورودی به استان کرمانشاه از استانهای آذربایجان شرقی و غربی، تهران واهواز می باشند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


جلیل رحیمی گفت: با گذشت چندروز از نوروز 92 بیشترین مسافرین وارد شده به استان کرمانشاه را مردم استانهای آذربایجان شرقی و غربی، اهواز، زنجان، تهران، البرز، مازندران و لرستان تشکیل می دهند.

وی همچنین در خصوص پر بازدیدترین اماکن تاریخی استان کرمانشاه، گفت: در بین آثار تاریخی استان، مجموعه ثبت جهانی شده بیستون و مجموعه تاریخی- فرهنگی تاقبستان بیشترین مسافرین نوروزی را به خود اختصاص داده اند.

این مقام مسئول افزود: همچنین در بخش اماکن تفریحی و طبیعی استان نیز منطقه دربند صحنه، غار قوری قلعه، سراب روانسر، سراب نیلوفر، منطقه ریجاب و منطقه پاوه و اورامانات دارای بیشترین حجم مسافرین ورودی به استان می باشند.

رحیمی تصریح کرد: در بین موزه ها و تکایا استان نیز دو تکیه ی معاون الملک و بیگلربیگی بیشترین مسافران نوروزی را به سمت خود جذب کرده اند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: همچنین حجم قابل توجهی از مسافرین نوروزی در مناطق عملیاتی و یادمانهای دفاع مقدس استان از جمله شهرستانهای قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب حضور یافته اند./س

برچسب ها: کرمانشاه ، آذری ، بیشتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.