ساعت مچی با سیستم عامل اندروید+عکس

در حالی که گوگل به تازگی از ساخت عینک کامپیوتری خود پرده برداشت، محصول جدیدش smart watch را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار اورژانسIT باشگاه خبرنگاران در حالی که گوگل هنوز در حال توسعه تولید عینک شگفت انگیز خود است به تازگی خبر داده که در حال ساخت کامپیوترهایی پوشیدنی دیگر مانند همین عینک است.

به گزارش این شرکت به تازگی وسایلی به نام smart watch در حال ساختن توسط یک منبع است که این اسمارت واچ اندرویدی به صورت دستگاه های کامپیوتری ساخته خواهد شد.
                            






گوگل در حالی که نام منبع را ذکر نکرد، گزارشی تکمیلی هم در این باره ارائه نداده است.
گوکل در اکتبر سال 2012 یک پتنت برای این وسیله طراحی کرده بود که در آن شیوه ی طراحی، تولید، تاکتیک های استفاده کاربران و دیگر کاربردهای smart watch را گزارش کرده بود.                   






شایعات گزارش شده از گوگل نیز درباره ی این ساعت های مچی انتشار یافته است که اپل و سامسونگ نیز در حال ساخت یک دستگاه مشابه گوگل اند.

به گفته ی یکی از مسئولان گوگل محصول این شرکت کیفیت برتری نسبت به smart watch های مشابه خواهد داشت چرا که آپشن های آن کمی متفاوت خواهد بود.





این ساعت مچی ارتقا یافته می تواند علاوه بر کارایی های دیگر یک smart watch مانند برقراری تماس، ضبط ویدیو، استفاده از نقشه و انتقال اطلاعات به شبکه های اجتماعی همچنین قادر به دریافت و ارسال پیام و ایمیل  و مکان یاب خواهد بود.





در پایان باید گفت: که در کنگره های برگزار شده، گفته می شود این شرکت نه تنها در بخش smart watch و Google Glass ایفای نقش می کند، بلکه ممکن است وسایل کامپیوتری دیگری مانند یخچال فریزرهای هشدار دهنده ی کامپیوتری را تولید کند./ع2
برچسب ها: مچی ، ساعت ، کامپیوتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.