معاون مرکز خدمات و فوریت‌های پزشکی استان البرز:

خواب آلودگی مهمترین دلیل بروز سوانح رانندگی است

معاون مرکز خدمات و فوریت‌های پزشکی استان البرز، گفت: بیشتر سوانح و حوادث رانندگی خطرساز در حالت خواب آلودگی اتفاق می‌افتد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران "آرش رحمتی"، گفت: با بررسی‌های صورت گرفته در خصوص دلایل حوادث رانندگی مشخص شده است که بیشترین آمار تصادفات در ساعت دو الی پنج صبح و در حالت خواب آلودگی رانندگان اتفاق می‌افتد.

وی اظهار کرد: رانندگان نباید برای ساعاتی زودتر رسیدن جان خانواده خود و عده‌ای دیگر راه خطر بیندازند.

او افزود: رانندگان باید قبل ازحرکت به قدر کافی استراحت کرده و خواب کافی داشته باشند و حتی‌الامکان از سفر در طول شب خودداری کنند.

رحمتی ادامه داد: رانندگی در طول روز به مراتب ایمن‌ تر از ساعات شب بوده چرا که مغزهوشیاری کامل دارد و دقت افراد در طول روز بیشتر است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بروز یک تصادف در دومین روز از عید نوروز در شهرستان کرج اشاره کرد و گفت: در این سانحه یک وانت پیکان در محدوده پل فردیس واژگون شد.

وی تصریح کرد: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط آمبولانس‌های این مرکز به بیمارستان شهید مدنی انتقال یافتند.

معاون مرکز خدمات و فوریت‌های پزشکی استان، گفت: خوشبختانه مشکل خاصی برای این مصدومان ایجاد نشده است و به زودی از بیمارستان مرخص می‌شوند.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: البرز ، سوانح ، رانندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.