مشهد/

ارائه 50هزار بسته فرهنگي به زائران نوروزي

مديركل حمل ونقل و پايانه‌هاي خراسان‌رضوي گفت: 50هزار بسته فرهنگي به زائران نوروزي ارائه می‌‌شود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي ستاد تسهيلات زائران خراسا‌ رضوي، حميدرضا شهركي ثانوي اظهار کرد: همزمان با فرا رسيدن سال نو و در راستاي آشنايي هرچه بيشتر زائران و مسافران نوروزي با استان خراسان‌رضوی بسته‌هاي فرهنگي تهيه شده است.

شهركي ثانوي افزود: اين بسته‌های فرهنگی شامل ويژه نامه نوروزي حرم كه با همكاري آستان قدس رضوي و كتابچه‌هاي نوروزي 92 با مضامين چون شركت‌هاي فعال، اقتصاد پويا و حمل ونقل توانمند و رانندگي با احتياط، ايمني بيشتر و آرامش است.

وي با اشاره به پيش فروش بليت‌ها خاطرنشان کرد: از 25 تا 28 اسفند ماه سال 91 پيش فروش بليت 50 درصد افزايش و تعداد سرويس‌هاي اعزامي نیز 25 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان مي دهد.

مدير كل حمل ونقل و پايانه‌هاي خراسان‌رضوي گفت: در دو حوزه كميته ايمني حمل ونقل و سوانح رانندگي و معاونت حمل ونقل و امورپايانه‌هاي ستاد دائمي تسهيلات زائران دبيرخانه براي مسافران تهيه شده است.

گفتني است شكايات زائران و مجاوران بارگاه رضوي از طريق شماره تماس‌هاي 2-7283001 و 7045 و سايت razavi-chto.ir ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي پيگيري مي‌شود./س


برچسب ها: ستاد ، تسهیلات ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.