عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: هدف آمریکا از سفر به رژيم اشغالگر قدس قطعا طراحی توطئه‌ای در منطقه به کمک اين رژیم است، لذا مقام معظم رهبری با بیانات خود به آنها هشدار دادند که خیال نکنند اگر بخواهند دست از پا خطا کنند ما ساکت نخواهیم نشست و حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

اسماعیل کوثری نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مشهد مقدس گفت: آمریکا در طول 34 سال گذشته برنامه‌های مختلفی در قالب توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای متحد آن طراحی و پیاده کرده است.   
 
وی ادامه داد: آمریکا در حالی دم از مذاکره می‌زند که ایران را تحت فشار قرار داده است و ما به این سیاست‌ها عادت داریم و می‌دانیم که آمریکا هیچگاه منصفانه و قانونی قضاوت و عمل نخواهد کرد.   
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: آمریکا جنگ را بر ایران تحمیل می‌کند، سپس ایران را ادامه‌ دهنده جنگ معرفی می‌کند، از یک طرف تحریم‌ها را شدت بخشیده اما وقتی به اهداف خود نمی‌رسد مذاکره را مطرح می‌کند.   
 
کوثری گفت: آمریکا و غرب می‌دانند که برنامه هسته‌ای ایران در چارچوب قانون حرکت می‌کند اما به انحاء مختلف در این مسئله بازي در می‌آورند، لذا به آمریکا و انگلیس نمی‌توان اعتماد کرد چرا که فرهنگ آن‌ها فرهنگ سوء و زیاده‌خواهی است.   
 
نماینده مردم تهران تصریح کرد: آمریکا هنوز تفکر ابرقدرتی داشته و خود را قدرت برتر در جهان می‌داند اما ما زیر بار این حرف‌ها نرفته و نخواهیم رفت و همه می‌دانیم که طرح مذاکره با ایران از سوی آمریکا دروغی بیش نیست.   
 
وی با اشاره به سفر باراک اوباما به رژیم اشغالگر قدس گفت: هدف آمریکا از این سفر قطعا طراحی توطئه‌ای در منطقه به کمک رژیم صهیونیستی است، لذا مقام معظم رهبری با بیانات خود به آنها هشدار دادند که خیال نکنند اگر بخواهند دست از پا خطا کنند ما ساکت نخواهیم نشست و حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.   
 
کوثری ادامه داد: ما دوست نداریم چنین اتفاقی در منطقه بیافتد اما اگر خطایی از آنها سر بزند ما توانایی اینکه دشمن را نابود کنیم، داریم.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری هشداری برای آمریکا و رژیم صهیونیستی بود تا آن‌ها بدانند که دیگر نمی‌توانند با راه‌اندازی جنگ روانی علیه ما کاری از پیش ببرند.  

انتهای پیام/ 
برچسب ها: آمریکا ، حیفا ، رهبری ، قدرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۳۶ ۰۳ فروردين ۱۳۹۲
اینقدر سخنان رهبر کامل بود نه تنها صهیونیستها بلکه همه مزدورا تنشون لرزید چون خودشون خوب میدونند ایران چطوری میتونه تل آویو و حیفا رو نابود کنه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
رضا
۱۵:۳۹ ۰۲ فروردين ۱۳۹۲
جانم فدای رهبر
آخرین اخبار