شهرکرد/

آغاز اجرای طرح آرامش بهاری در 24 بقعه متبرکه امامزادگان (ع) در استان چهارمحال و بختیاری

در آستانه فرارسیدن سال جدید، طرح نوروزی آرامش بهاری در 24 بقعه متبرکه امامزادگان شاخص استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مدیركل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این طرح، برنامه ‌هایی برای برگزاری مراسم ویژه تحویل سال نو در امامزادگان شاخص استان، برگزاری نماز جماعت در ایام تعطیلات در بقاع متبركه‌ای كه در مسیر مسافران عید نوروز قرار دارند پیش بینی شده است.

حجت الاسلام سید محمد طباطبایی افزود:برگزاری برنامه هایی برای تحویل سال نو نظیر تهیه هفت سین‌های قرآنی و معنوی در امامزاده ها از برنامه هایی است كه در این طرح پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح آرامش بهاری طی ایام نوروز در بقاع متبركه، خیمه های با عنوان' خیمه معرفت ' در آستان امامزادگان شاخص چهارمحال وبختیاری برپا می شود كه شامل دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی، ایستگاه نقاشی، نمایشگاه و پخش فیلم های آموزشی در موضعات دینی است.

حجت الاسلام طباطبایی افزود: درقالب طرح آرامش بهاری 25 روحانی به چهارمحال وبختیاری اعزام می شود و در راستای آموزش امور فرهنگی و دینی در امامزادگان استان مستقر می شوند.

مدیركل اوقاف و امور خیریه چهارمحال وبختیاری با بیان اینكه بیشتر امامزاده‌های استان در مناطق سیاحتی واقع شده  است،تصریح كرد: بر این اساس، مسئولان فرهنگی، برنامه‌ریز و گردشگری استان می‌توانند با اجرای طرح‌های مناسب فرهنگی و تفریحی در این مكان‌ها، برای ارتقاء فرهنگ جامعه گام بردارند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.