رودهن/

مناطق گردشگری در حوزه امنیتی یگان محیط زیست دماوند قرار گرفت

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: امنیت گردشگران در مناطق گردشگری شهرستان دماوند در ایام نوروز به عهده یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان قرار گرفت.

ˈعباس میرزاکریمیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند، علاوه بر وظیفه ذاتی مناطق تحت مدیریت سازمان اعم از آثار طبیعی - ملی غار رود افشان و منطقه ممنوعه کوه سفید را در ایام نوروز تحت پوشش دارد.

وی افزود: این یگان به منظور حفظ و امنیت بازدیدکنندگان و میهمانان نوروزی، با گشت های یگان های عادی و ویژه خود در سطح منطقه تلاش دارد شرایط امن و شادی بخشی را برای بازدید کنندگان فراهم کند.

میرزاکریمی گفت: یگان حفاظت همچنین با استقرار چادر و راهنمایی مسافران نوروزی آنان را برای بازدید از مناطق دیدنی محیط زیست و طبیعت زیبای شهرستان دماوند راهنمایی خواهد کرد.

میرزاکریمی اظهارکرد :برای حفظ اراضی ملی با دستور صادره از سوی دادستان شهرستان دماوند، مقرر شده است علاوه بر ممانعت از هر گونه ساخت و ساز و تصرف اراضی، با تشکیل پرونده متخلفان به مراجع قضایی تحویل داده شوند.

وی افزود: عزم جدی دستگاه قضایی و ضابطان دادگستری بر این است که در ایام تعطیلات هیچ گونه تخلفی صورت نگیرد و تدابیر پیشگیرانه لازم نیز در این خصوص اندیشیده شده است./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.