رودهن/

تقویت روحیه نشاط دربین مردم مورد توجه قرار گیرد

شهردار آبسرد گفت:تقویت روحیه نشاط و امیدواری دربین مردم باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

ˈعبدالله متولیˈدر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: دشمن از هر روشی برای ایجاد خدشه در روحیه مردم استفاده می کند.

شهردار آبسرد با بیان اینکه حدود 10 هزار گل لاله با هدف یاد بود شهیدان در این شهر کاشته شده است افزود: این اقدام گام مهمی در ایجاد روحیه نشاط در بین مردم و مسافران نوروزی است .

شهردار آبسرد گفت:شورای اسلامی شهر بودجه 80 میلیارد ریالی شهرداری در سال 92 را تصویب کرد.

وی گفت: دریافت موافقت اصولی بزرگترین مجتمع اقامتی، گردشگری و پذیرایی، جانمایی و خرید زمین برای میدان میوه و تره بار، اخذ مجوز برای اجرای فاز سه پارک الغدیر، زیبا سازی معابر، رنگ آمیزی جداول،احداث پیست دوچرخه سواری در پارک الغدیر، خریداری و کاشت گل ازجمله فعالیت های طرح استقبال از بهار شهرداری است .

متولی گفت:شهر زیبا و دشت وسیع آبسرد آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

وی افزود:همانند سال های قبل به نخستین میهمان ورودی در سال نو هدایایی داده می شود.

شهر آبسرد با مناظر و آثار تاریخی چون خانه میرزا یعقوب و مصطفی علوی، خانه قاجاری میرزا محمد علی اسدی و میرزا حسن گتمیری و خانه تاریخی اشرف الدین مرتضی و آقاعلوی متعلق به اواخر قاجار و همچنین بقعه های متبرکه امامزاده عبدا.. ، امامزادگان پنج تن، و امامزاده معطم طاهر و... مکان مناسب و دیدنی برای مسافران نوروزی است.

شهر آبسرد به عنوان قطب کشاورزی منطقه شمال شرق استان تهران تولیدکننده و تامین کننده عمده سیب درختی، گردو ، سیب زمینی، هلو، زردآلو، آلبالو، گلابی، شلیل، گیلاس، توت، آلو و ... در استان تهران و کشور است.

این شهر از خوش آب و هوا ترین نقاط شمال شرق استان تهران است و در فاصله 65 کیلومتری پایتخت قرار دارد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.