معاون ترافیک شهرداری منطقه 17 خبر داد :

تدابیر ویژه برای کنترل ترافیک شب عید در جنوب غرب تهران

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 17 از اجرای مجموعه برنامه و تدابیر ویژه برای کنترل ترافیک شب عید جنوب غرب تهران در روزهای پایانی سال، خبر داد.

 
 
 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، خالد جلالی با اشاره به محصور بودن محدوده جغرافیایی منطقه در رشته ای از بزرگراه ها و شریان های مهم جنوب غرب تهران، درباره  برنامه های  منطقه برای کنترل ترافیک شب عید گفت: «با اقدامات انجام شده در محدوده بازار امین¬الملک، مجموعه بازارهای مبلمان یافت آباد، بازار سرامیک زمزم، محدوده میدان و بازارچه جلیلی، شهروندان، امسال مشکلات کمتری خواهند داشت.»
 
وی درباره تدابیر اجرایی این معاونت خاطرنشان کرد: «در بخش هایی از محدوده های منتهی به محوطه بازارهای محله یا مسیرهای فرامنطقه ای، مسیرهای جایگزین و دسترسی محلی موقت برای شهروندان بومی در نظر گرفته شده است.
 
وی افزود:اصلاح هندسی معابر در محدوده ورودی خیابان سجاد به بازار امین الملک،  و زیرگذرهای ماشین رو محدوده خیابان شهیدان حسنی و بزرگراه نواب یکی از تدابیر پیشگیرانه در این زمینه است .
 
به گفته جلالی در بزرگراه های فرا منطقه ای مانند بزرگراه شهید نواب صفوی، شهید چراغی و آیت الله سعیدی هم کنترل ترافیک به 2 شیوه هوشمند و مستقیم از طریق دوربین های هوشمند و حضور ماموران راهنمایی رانندگی انجام می شود.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه با اشاره به تجهیزات علائم راهنمایی رانندگی افزود: «بخش قابل توجهی از چراغ های راهنمایی رانندگی منطقه  و تابلوهای راهنمای مسیر تعمیر و تعویض شده اند تا نقص علائم راهنمایی رانندگی خود به ایجاد ترافیک دامن نزند.»
 
وی با اشاره به اینکه افزایش بار ترافیک در این ایام عادی است، افزود: «اگر بخواهیم بگوییم کاری انجام می دهیم که ترافیک نخواهیم داشت، وعده تحقق ناپذیری داده ایم. ایده آل برای ما و پلیس راهور منطقه، به دست گرفتن نبض ترافیک، کنترل و روان سازی آن است. » ./ل
برچسب ها: تدابیر ، کنترل ، ترافیک ، عید ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.