بجنورد/

شناسايي 53 نقطه حادثه‌خيز در خراسان شمالي

رئيس پليس راه خراسان شمالي شمار نقاط حادثه خيز شناسايي شده در استان را 53 نقطه اعلام کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد ، غلامحسين علي حسين‌زاده با اشاره به اينکه 34 مورد از اين نقاط حادثه‌خيز با آشکار‌سازي محور از طريق تابلو و تعريض به طور موقت رفع شده است ، گفت: عمده اين نقاط در محورهاي اصلي قرار دارند.

وي از محور ارتباطي بجنورد به جنگل گلستان به عنوان جاده مرگ ياد کرد و افزود: تمام محورهاي منتهي به اين جاده پرتردد چهار بانده بوده ليکن اين محور با وجود افزايش تردد همچنان کم عرض است.

رئيس پليس راه خراسان شمالي همچنين بيشتر تصادفات منجر به فوت در محورهاي استان را مربوط به اين محور ارتباطي بجنورد به جنگل گلستان و به صورت برخورد شاخ به شاخ خودروها دانست.

علي حسين زاده در ادامه تصريح کرد: با وجود آنکه قرار بود تا يک قطعه از پروژه در دست ساخت باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان حدفاصل بجنورد آشخانه تا شهريور امسال به بهره‌برداري برسد ليکن اين برنامه به خاطر مشکلاتي چند تحقق نيافته است.

وي در عين حال از برنامه زير ترافيک قرار گرفتن 7 کيلومتر از محور بجنورد به جنگل گلستان از پل بدرانلو تا دو راهي پيش قلعه حداکثر تا اواخر اسفند به صورت موقت خبر داد.

گفتنی است: بي‌ترديد تکميل پروژه دو بانده کردن محور بجنورد به جنگل گلستان تأثير زيادي در کاهش شمار سوانح رانندگي در اين مسير دارد./س

برچسب ها: شناسایی ، نقاط ، حادثه خیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.