رويش 92 ويژه برنامه سال تحويل ازشبكه تلويزيوني بازار

شبكه تلويزيوني بازار ساعاتي قبل از سال تحويل با برنامه رويش 92 به استقبال بهار رفته و تا ساعاتي پس از تحويل سال با مخاطبان خواهد بود.

به گزارش باشگاه  خبرنگاران به نقل از روابط عمومي  رسانه ملي؛  برنامه رويش 92 برنامه ي ويژه ي شبكه بازار به مناسبت تحويل سال جديد است كه پخش آن ساعاتي قبل از تحويل سال آغاز خواهد شد.  
در اين برنامه كه حسين رفيعي باتفاق سونيا پوريامين اجراي آن را بر عهده دارند، هنرمندان، ورزشكاران، كارآفرينان و چهره هاي موفق حضور خواهند داشت. پخش برنامه رويش92 پس از اذان ظهر روز چهارشنبه سي ام اسفند آغاز مي شود و در آن مرتضي احمدي نيز در جمع هنرمندان مهمان حضور خواهد داشت.  
گفت وگو با چهره هاي موفق حوزه ي بازار، كار و توليد از جمله فاطمه جوان، احسان سليماني، حميد رحماني، ميثم محمدعلي، سيد علي ديانت و تني چند از ديگر چهره هاي موفق انجام خواهد شد. از ميان خوانندگان مجيد اخشابي چند ترانه اجرا خواهد كرد وحسين اسدي و كامران صفائي نيز قطعاتي را اجرا مي كنند.  
علاقمندان ورزش فوتبال نيزشاهد حضور صادق درودگر و محمود خوراكچي خواهند بود. اين دو نفر در عرصه اقتصادي و توليد نيز فعاليت دارند و در رشته ي واليبال نيز براتي از قهرمانان واليبال معلولان نيز با توجه به حضورش در عرصه ي توليد و اشتغال و كسب موفقيت در اين عرصه مهمان رويش 92 است. از ديگر قسمت هاي اين برنامه ي شاد گفتگو با مردم و چندين گزارش متنوع از كوچه و بازار و حال و هواي نوروزي مردم است.  
پخش برنامه رويش 92 تا ساعاتي پس از تحويل سال جديد ادامه خواهد داشت.  
روابط عمومي شبكه بازار با تلفن گوياي 22651637-021 و سامانه پيامك 1000010 آماده دريافت نظر ها و ديدگاههاي مخاطبان گرامي در رابطه با برنامه هاي اين شبكه است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار