پس از تصویب بخش قلعه‌نو توسط هیئت وزیران

ملک‌آبادی نخستین بخشدار بخش تازه تاسیس قلعه‌نو شد

منصور ملک‌آبادی پس از تصویب بخش قلعه‌نو توسط هیئت وزیران به‌عنوان نخستین بخشدار بخش تازه تاسیس قلعه‌نو منصوب شد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، منصور ملک‌آبادی پس از تصویب بخش قلعه‌نو توسط هیئت وزیران با حضور مسئولان شهرستان ری به‌عنوان نخستین بخشدار بخش تازه تاسیس قلعه‌نو معرفی شد.

معاون استاندار تهران در مراسم معارفه بخشدار قلعه نو در سخنانی بیان داشت: یکی از وظایف مهم و اصلی حکومت تامین امنیت جامعه و مردم است.

امیرحسین باقرنژاد گفت: حفاظت و صیانت از مال و ناموس مردم از وظایف مهم دولت‌ها می‌باشد و ایجاد احساس امنیت نیز در جامعه اثرات فراوانی دارد و ایجاد بخشداری‌ها نیز در کشور با همین هدف است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تبدیل دهستان قلعه نو به بخش از خواسته‌های چند ساله مردم منطقه و شوراهای اسلامی روستاها بود و امیدواریم که ایجاد بخشداری برای این منطقه و مردم مومن آن منشا خیر و برکت باشد.

باقرنژاد همچنین در این جلسه از زحمات همایون عباسی بخشدار کهریزک که تا قبل از تاسیس بخشداری قلعه‌نو عهده دار رسیدگی به امور روستاهای بخش قلعه نو بود، تقدیر  و منصور ملک‌آبادی را به‌عنوان بخشدار معرفی کرد ضمن اینکه در این مراسم ساختمان بخشداری قلعه‌نو نیز به‌طور رسمی افتتاح شد.

دهستان قلعه‌نو از توابع بخشداری کهریزک شهرستان ری در اواسط سال جاری با تصویب هیات وزیران به بخش تبدیل شد و در این تصویب نامه آمده است «با تصویب کمیسیون ذیل اصل 138 قانون اساسی یک بخش و یک دهستان جدید در شهرستان ری ایجاد شود.»

گفتنی است، بر این اساس 12 روستای فیروزآباد، ده خیر، نجم‌آباد، عشق‌آباد، چال طرخان، قلعه‌نو، زمان‌آباد، قمی‌آباد، طالب‌آباد، کریم‌آباد، گل تپه ومقیم‌آباد ازکهریزک جدا و بخش جدید قلعه‌نو را به‌عنوان پنجمین بخش شهرستان ری، به همراه بخشداری‌های کهریزک، فشافویه، مرکزی و خاوران تشکیل می‌دهد.

بخش قلعه هم اکنون دارای 40 هزار جمعیت است که در 20 کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد و یکی از مناطق عمده کشاورزی به ویژه در تولید گندم و جو است.
برچسب ها: انتصاب ، قلعه نو ، بخشدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.