چهارمحال و بختياري/

20 امامزاده‌ی چهارمحال و بختیاری میزبان مسافران نوروزی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: بقاع متبرکه‌ی استان چهارمحال و بختیاری میزبان زائران و مسافر نوروزی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حجت السلام و المسلمین «سیدمحمد طباطبایی» افزود: با توجه به این‌که بقاع متبرکه از مهم‌ترین قطب‌های فرهنگی و گردشگری استان است، 20 امامزاده‌ی شاخص استان در طول تعطیلات نوروزی و در قالب طرح سراسری آرامش بهاری با هدف استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و زیارتی و تفریحی بقاع در ایام نوروز با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی، برپایی نمایشگاه و توزیع بسته‌های فرهنگی و بروشور و ایجاد پایگاه‌های اطلاع‌رسانی پذیرای زائران و مسافران نوروزی است که سعی شد در حد امکان با ارائه‌ی خدمات فرهنگی، رفاهی و بهداشتی مناسب محیطی امن و سالم برای اسکان و زیارت بازدیدکنندگان فراهم شود.

وی ادامه داد: هفت سین‌های قرآنی با تلفیقی از هفت سین‌های سنتی در امامزادگان استان تدارک دیده شده و بسیاری از مردم لحظه تحویل سال خود را در آستان بقاع متبرکه می‌گذرانند.

حجت السلام طباطبایی میزان زائران بقاع متبرکه‌ی استان در سفرهای نوروزی را در هفته‌ی نخست سال را بیش از 600 هزار نفر برشمرد.

وی یادآور شد: علاوه بر امامزادگان، مساجدی هم که در شهرها و روستاهای مسیر عبور مسافران نوروزی واقع شده‌اند، نیز در حد امکان تجهیز شده و به‌صورت شبانه‌روزی خدمات ارائه می‌کنند.

منبع:خبرگزاری ایسنا

برچسب ها: رفاهی ، امامزاده ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.