بوشهر/

استقبال کم‌نظیر از نفر اول مسابقات قرآنی کشور

در آیینی با حضور مردم و مسئولان دشتی از سید طه حسینی نفر اول مسابقات قرآنی کشور در خورموج استقبال شد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، ظهر امروز در آئینی از قاری نوجوان دشتی در میدان خالو حسین دشتی استقبال شد.

در این آیین که امام جمعه خورموج، فرماندار دشتی، روسای اداره تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، آموزش وپرورش و جمعی از معلمان و دانش آموزان مدرسه خاص قرآنی تربیت دشتی حضور داشتند با اهدای گل و شیرینی سید طه حسینی نفر اول مسابقات قرآنی کشور مورد استقبال قرار گرفت.

سید طه حسینی در حاشیه این استقبال با اشاره به این موفقیت گفت: در مسابقات اخیر با همراهی استادم سید عطاالله حسینی در تهران در اختتامیه مسابقات اسرا به سبک و روش استاد منشاوی شرکت کردم.

این قاری نوجوان افزود: این مسابقات ابتدا به صورت غیر حضوری برگزار شد و 30 نفر منتخب به صورت حضوری به رقابت ‌پرداختند و من با 13 سال سن در فینال در رده زیر 16 سال به مقام اول کشوری دست یافتم.

حسینی گفت: مقام اول اذان کشوری در سال گذشته، مقام چهارمی کشوری در مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان، مقام اول کشوری در مسابقات قرائت و مقام‌های متعدد استان و شهرستانی از موفقیت‌های قرآنی من بوده است.

وی یادآورشد: موفقیت‌هایم را مدیون عنایت خدا و اساتیدم سید حبیب‌الله، سید عطاالله حسینی و محمد جماله و فضای قرآنی روستایم چارک می‌دانم.

در حاشیه مراسم استقبال از قاری نوجوان دشتی حجت الاسلام عبدالحسین مصلح امام جمعه خورموج اظهار داشت: شهرستان دشتی به ویژه روستای چارک مفتخر به عالم پروری، قاری پروری است و هم گروه تواشیح و ابتهال و هم قاریان برجسته قرآنی در این روستا در طول این مدت مقام‌های کشوری و بین المللی کسب و در برنامه‌های مختلفی اجرای نقش کرده و نقش آفرینی کردند.

امام خورموج افزود: خدا را شاکریم که سید طه حسینی در این مسابقات شرکت کرد و به فینال راه یافت و مقام اول را در روش منشاوی کسب کرد.

وی گفت: امیدواریم این برنامه‌ها ادامه پیدا کند و ما در آینده شاهد حافظان و قاریان برجسته بیشتری در شهرستان و در این روستا باشیم.
برچسب ها: دشتی ، بوشهر ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.