بجنورد/

حاشیه نشینی در بجنورد یک معضل اجتماعی است

فرماندار بجنورد گفت: 73هزارجمعیت بجنورد حاشیه نشین هستند و این یک آسیب اجتماعی است .

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، امروز جلسه مشترک کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان وشهرستان با حضورمعاون سیاسی امنیتی استانداری ،فرماندار بجنورد ودیگر اعضای کار گروه درمحل فرمانداری تشکیل شد، سید محمد پاکمهر با گزارش اجمالی از عملکرد اعضای این کارگروه با اشاره به حاشیه نشینی در هواشی شهرآن را یک آسیب اجتماعی تلقی کرد و افزود: باید دستگاه های مربوطه به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بجنورد با سرانه ورزشی نسبت به جمعیت استان 30 سانتی متر مربع است که نسبت به استان و همچنین سرانه ورزشی کشور خیلی کمتر است و دستگاه های مربوطه باید به این مقوله توجه بیشتری داشته باشند.

وی کاهش حاشیه نشینی درهواشی شهر و تهیه اطلس اجتماعی را از مباحث اصلی این کارگروه در طول سال عنوان کرد و گفت: برای سامان دهی هواشی شهر بجنورد به همکاری همه دستگا ها نیاز مندیم.

فرماندار بجنورد تصریح کر: باتوجه به اینکه بخش اعظم جمعیت شهر جوانان هستند؛ از سازمان ورزش وجوانان خواست تا اوقات فراقت این قشر از جامعه را به نحو مطلوبی پر کنند.

حرف مسئولین به مرحله عمل برسد

معاون سیاسی وامنیتی استاندار خراسان شمالی بابیان اینکه مسئولین همیشه درجمع مردم باشند تا تاثیر مطلوبی درجامعه بگذارند، گفت: باید مسئولین همواره مطالعه داشته و به حرفی که می زنند عمل کنند.

سیف الله مطلبی بحث گسترش فرهنگ اسلامی درجامعه را مهم دانست وافزود: با تحکیم خانواده بسیاری از نا هنجاریهای جامعه قابل حل خواهد بود.

درادامه جلسه مدیر کل کتابخانه های عمومی ، بهداشت ودرمان گزارشی ازعملکرد حوزه خود ارائه داده و درخواست هایشان را مطرح کردند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.