بياني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جنبش دانشجويي بايد با شناخت درست و منطقي دست به انتخاب بزنند

مسئول کميسيون آموزش دفتر تحکيم وحدت با بيان اين‌که جنبش دانشجويي بايد از فرامين مقام معظم رهبري درس بگيرند، گفت: جنبش دانشجويي بايد با شناخت درست و منطقي دست به انتخاب بزنند.

علي بياني مسئول کميسون آموزش و تحقيقات در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نزديک شدن آستانه انتخابات و اعلام رسمي برخي رجل سياسي براي کانديداتوري در انتخابات 92، به تبيين وي‍‍‍ژگي‌هاي نامزدهاي رياست جمهوري پرداخت و گفت: نامزدهاي رياست جمهوري علاوه بر آن‌که بايد از توان کافي براي اداره کشور برخوردار باشند، بايد مواضعي در راستاي آرمان‌هاي انقلاب و مواضع امام(ره) داشته باشند.

وي با بيان اين‌که رهبر معظم انقلاب شاخص‌هاي مناسبي را براي انتخاب کانديداي اصلح بيان کرده‌اند، اظهارداشت: سابقه افراد معيار خوبي براي شناخت مواضع و عملکرد آنان است، علاوه بر آن که رويکرد و مواضع آنان در بحث فتنه نيز از اهميت بسياري برخودار است.

بياني ادامه داد: نامزدهاي انتخاباتي علاوه بر اعلام برنامه‌هاي سياسي، فرهنگي و اقتصادي خود براي اداره کشور بايد تيم انتخاباتي خود را نيز معرفي کنند تا مردم بتوانند به شناخت جامعي از تيم اداره کننده کشور برسند.

مسئول کميسيون آموزش دفتر تحکيم وحدت با بيان اين‌که جنبش دانشجويي بايد با درس گرفتن از فرامين مقام معظم رهبري در زمينه اقتصاد مقاومتي، سبک زندگي و رابطه با آمريکا، برنامه هاي کانديداها در اين سه زمينه جويا شوند، اظهار داشت: جنبش دانشجويي بايد با شناخت درست و منطقي دست به انتخاب بزنند.

وي با بيان اينکه جنبش دانشجويي بايد از سياه‌نمايي کانديداي احتمالي جلوگيري کند، خاطرنشان کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب اسلامي نيز برآن تاکيد داشتند نبايد اجازه دهيم که برخي افراد با سواستفاده خدمات و ‌پيشرفت‌ها کشور را زير سوال برده و اين امري است که بايد توجه شاياني به آن شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار