ماجدي: العين را مي بريم تا صدرنشين گروه شويم

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: براي ديدار با العين امارات در ليگ قهرمانان آسيا تنها مشكل ما مصدوميت مهدي رحمتي و خسرو حيدري است.

ميرشاد ماجدي سرپرست استقلال در گقتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه ديدار با العين امارات در ليگ قهرمانان آسيا وضعيت ما خوب است و فقط 2تا از بچه هاي ما الان به دليل مصدوميت در كلينيك هستند و منتظريم ببينيم دكتر نوروزي در مورد آنها چه دستوري مي دهد. الان مشكل ما فقط مصدوميت مهدي رحمتي و خسرو حيدري است و نمي دانم در چه شرايطي هستند. البته اين 2 بازيكن نسبت به روزهاي قبل شرايط بهتري دارند اما وضعيت كلي و نهايي آنها را دكتر نوروزي بايد اعلام كند.

وي افزود: از وضعيت كلي استقلال راضي هستيم. بچه ها از نظر روحي و جسمي شرايط مطلوبي دارند و بعد از كسب 3 امتياز مقابل تراكتورسازي انرژي مضاعف گرفته اند تا بتوانيم مقابل العين امارات در رورزشگاه آزادي بازي خوبي انجام دهيم و 3 امتياز اين بازي مهم را بگيريم.

وي در مورد شرايط العين امارت گفت: العين تيم خوبي است و بايد قبول كنيم كه در گروه ما همه تيم ها از بهترين ها هستند و نبايد آنها را دست كم بگيريم. العين اولين بازي اش را در خانه خودش برده و روحيه خوبي دارد اما براي اينكه در صدر گروه قرار بگيريم بايد اين تيم اماراتي را ببريم. امتيازات خانگي ما براي ما در تورنمنت ليگ قهرمانان آسيا مهم است و نبايد آنها را از دست بدهيم و بايد در بازي هاي خانگي حداكثر امتيازات را بگيريم.

وي در ادامه گفت: احساسم اين است كه اسقلال به يك بلوغ تاكتيكي خوبي رسيده و بچه ها هم انگيزه بسيار بالايي دارند و هم كاملا آماده اند و 11 مرد تيم ما در غالب يك تيم مي تواتند بر حريف غلبه كنند. همه بازيكنان ما به خاطر هارموتي كه در تيم به وجود آمده يك مجموعه خوب را تشكيل داده اند و تلاش مي كنند تا در هر بازي موفق باشند.

وي در مورد مشكلات مالي استقلال اظهار داشت: مشكلات مالي هنوز وجود دارد و فتح اله زاده در يان رابطه توضيح مي دهند چون اين بحث مربوط به مديريت است. البته مشكلات مالي تاثير چنداني روي تيم ما نگذاشه و بچه ها صحبت خاصي در اين رابطه نكرده اند و تمام فكر و ذكرشان را روي بردن العين در ورزشگاه آزادي گذاشته اند تا شرايط خوبي در جدول بدست بياوريم. مدير عامل باشگاه هم به دنبال حل مشكلات مالي است و اميدوارم اين مسائل زودتر حل شود تا بچه ها با آرامش و تمركز بيشتري به كارشان ادامه دهند.

ماجدي در پايان گفت: بايد از هواداران استقلال تشكر ويژه اي داشته باشم كه در بازي با تراكتورسازي تبريز جاي خالي آرش برهاني را پر كردند. با حضور هواداران ما با يك يار اضافه تر بر العين غلبه خواهيم كرد. آرزوي ما اين است كه 100هزار نفر در اين ديدار به استاديوم بيايند و فقط از استقلال حمايت كنند و كاري به مسائل حاشيه اي و حريف نداشته باشند چون مطمئن هستم با حضور آنها پيروز ميدان خواهيم بود./آق
برچسب ها: ماجدی ، استقلال ، العین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار