کنترل دولت آمریکا در دست لابي هاي صهيونيستي

کارشناس اطلاعاتی سابق آمریکا گفت انتخاب جان برنن به عنوان رئیس جدید سازمان جاسوسی امریکا (سیا) آشفتگی بزرگی برای این کشور محسوب می شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی ؛ اسکات ریکارد زبان شناس سابق اطلاعاتی آمریکا در گفتگو با این شبکه از فلوریدا گفت جان برنن و دیگر تندورهای دولت آمریکا جنایتکار جنگی محسوب می شوند و جان برنن در این خصوص سرآمد دیگران است.

وی در خصوص اظهارات اخیر راند پل سناتور آمریکایی مبنی بر اینکه کشتن افراد هنگام خواب با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین ،شیوه آمریکایی ها نیست ،خاطر نشان کرد این اظهارات راند پل ارزشی ندارد و وی تلاش می کند با ابراز چنین سخنانی جلب توجه کند و برای رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2016 میلادی اماده شود.

وی گفت جان برنن ابزاری دیگر در اختیار لابی صهیونیستی ،لابی بانک های امریکایی و لابی های جنگ طلب در امریکا محسوب می شود و این لابی ها هستند که دولت امریکا را در کنترل خود دارند.وی گفت سیاست های دولت امریکا متاسفانه مانند سابق است و برنامه استفاده گسترده از هواپیماهای بدون سرنشین نمونه ای از برنامه های غیرقانونی کشتار افراد در سراسر جهان به شمار می رود.

                             آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.    

 
برچسب ها: لابی ، آمریکا ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار