در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان شد

اعلام حضور "محمدرضا باهنر" در انتخابات رياست‌جمهوري تا پايان سال

دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين گفت: از آن جايي که جبهه پيروان خط امام و رهبري تاکيد دارند بنده در انتخابات آينده حضور داشته باشم تا پايان سال تصميم نهايي خود را در اين‌باره اعلام خواهم کرد.

"محمدرضا باهنر" دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره حضور خود در انتخابات رياست‌جمهوري آينده گفت: بنده رايزني‌هاي خود را براي حضور در انتخابات رياست‌جمهوري با دوستان تشکيلاتي، نيروهاي موثر و تعدادي از نمايندگان مجلس شروع کرده‌ام.

وي افزود: از آن جايي که جبهه پيروان خط امام و رهبري تاکيد دارند بنده در انتخابات آينده حضور داشته باشم تا پايان سال تصميم نهايي خود را در اين‌باره اعلام خواهم کرد.
 
باهنر درباره درخواست بخش خصوصي از مقام معظم رهبري براي تکرار شعار سال 91 اظهار داشت: صحبت‌هايي از اين درخواست به گوشم رسيده است ولي به طور حتم مقام معظم رهبري در اين‌باره بايد اظهارنظر کنند.

 دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين تصريح کرد: با توجه به اين که طي چهار سال اخير مقام معظم رهبري شعارهاي سال را با موضوعات اقتصادي مطرح کرده‌اند لذا انتظار مي‌رود مسائل اقتصادي در شعار سال جديد نيز به کار گرفته شود.

 عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: بخش خصوصي انتظارات بسيار زيادي در راستاي توجه به مقوله توليد از مسئولين دارد.

 وي درباره تکثر نامزدهاي اصولگرا گفت: ما اميدواريم اين روندي که در حال حاضر در ميان اصولگرايان به وجود آمده جمع و جور شده و ما با يک کانديداي واحد در انتخابات آينده وارد عمل شويم.


انتهاي پيام/

برچسب ها: انتخابات ، مردم ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار