کرمانشاه/

جوانرود آماده است، خوش آمدید

فرماندار جوانرود از آمادگی کامل این شهرستان برای پذیرایی از مهمان و مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مصطفی عظمیی گفت: طی جلسات ستاد تسهیلات نوروزی، تمهیدات لازم برای ساماندهی و اسکان مسافران نوروزی اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: 10 واحد آموزشی با حدود 120 اتاق و دارای امکانات اولیه نظیر وسایل گرمایشی، پتو، یخچال و تلویزیون و سایر امکانات رفاهی در حد توان شهرستان، برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

به گفته این مقام مسئول، مهمان سراهای دولتی و سالن های تریبت بدنی هم برای اسکان مهمانان نوروزی ساماندهی شده اند و حدود 40 چادر نیز در مکان مناسبی از شهر برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

فرماندار جوانرود خاطرنشان کرد: کلیه امکانات رفاهی، بهداشتی، امنیتی و حتی پارکینگ نیز برای رفاه مهمان نوروزی در نظر گرفته شده است.

عظیمی با تاکید بر جاذبه های طبیعی و گردشگری این شهرستان برای پذیرایی از گردشگران نوروزی، افزود: از ورودی جوانرود باغات و چشمه سارها توجه هر مسافری را به خود جلب می کند و طبیعت بکر و چشم اندازهای منطقه اورامانات و خصوصا جوانرود میزبان مهمانان است.

سفید برگ و شروینه از جمله نقاط گردشگری شهرستان جوانرود است که وی به آن اشاره کرد.

فرماندار جوانرود، بازارچه مرزی این شهرستان را نیز دارای جایگاه خاص و ویژه دانست که تمهیدات لازم برای حل مشکلات ترافیکی خیابان های مجاور بازار هم اندیشیده شده است.

عظمی اعلام کرد: عید سال گذشته حدود هزار تا هزار و 500 ماشین در روز، وارد این شهرستان شده است که می توان گفت تعداد مسافران نیز حدود هفت تا هزار نفر در روز بوده است.

وی یادآوری کرد: پیش بینی می کنیم نوروز امسال، این میزان به حدود هشت تا 12 هزار نفر برسد.

به گفته این مقام مسئول ظرفیت شهرستان جوانرود برای پذیرایی از مهمانان نوروزی که بخواهند شب در شهرستان اقامت داشته باشند هزار و 500 تا دو هزار و 300 نفر در روز است./س

برچسب ها: کرمانشاه ، جوانرود ، خوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.