بازباران در سیر گذر زمان تا عید

ویژه برنامه «باز باران» به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز، از ساعت 17 تا 20 با شخصیت های شاخص و مطرح سال 91 از رادیو تهران پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اعظم السادات ابراهیمی، سردبیر برنامه ضمن اعلام پخش این برنامه افزود: ویژه برنامه «باز باران» کاری از گروه عصرگاهی رادیو تهران است که از ساعت 17 تا 20  روی آنتن می رود، این برنامه با بررسی نوروز از زمان گذشته تا آینده، سیر گذر زمان و ترسیم نورزو در گذشته و آینده را بازگو می کند و طنز نوروزی مطبوعات را به گوش شنوندگان می رساند.
از بخش های این برنامه گفت و گو با شخصیت های شاخص و مطرحی که در سال 91 خوش درخشیدند. گفت و گو خودماني با هنرمندان، قهرمانان، مدال آوران و بازیگرانی که اجرای آن بر عهده احسان کرمی است.
این برنامه در هفته اول با تهیه کنندگی و سردبیری مجید خسروانجم با آیین های نوروزی تهران قدیم از زبان نصرالله حدادی و با بخش های طنز و شاد همراه شنوندگان است. در فواصل برنامه مسابقه ای تفریحی و فان تدارک دیده شده است که شنوندگان به صورت تلفنی در این مسابقه، حضوری فعال خواهند داشت و جوایزی نفیس به آنها اهدا خواهد شد.
پروانه طهماسبی تهیه کننده، اعظم السادات ابراهیمی سردبیر، میثم عبدی بازیگر، آوید بزرگی و عمار خطی گوینده، سمیرا صدیقی، محمد رضا میر و محمد رضا میر حسینی گزارشگر در این برنامه همراه شنوندگان خواهند بود./ي2
برچسب ها: باز باران ، رادیو ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار