کنفرانس مطبوعاتي تيم هاي پرسپوليس- راه آهن

گل محمدي: فرقی نمی‌کند در اکباتان بازی کنیم یا آزادی/دايي: باشگاه تصمیم بگیرد بازی نکنیم بازی نمی‌کنیم

نشست مطبوعاتي تيم هاي فوتبال پرسپوليس - راه آهن امروز 19 اسفند در سازمان ليگ برگزار شد و در آن سرمربيان دو تيم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، یحیی گل محمدی، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در کنفرانس خبری پیش از بازی با راه آهن گفت: برای ما فرقی نمی کند که در اکباتان با راه آهن بازیکن کنیم یا آزادی و ما تابع سازمان لیگ هستیم.

وي اظهار داشت: متأسفانه علی کریمی تا پایان فصل نمی تواند در ترکیب پرسپولیس به میدان برود و شایعاتی که در خصوص بازی کردن کریمی مطرح شده صحت ندارد.


گل محمدي تصريح کرد: در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس نسبت به بازی های لیگ بی تفاوند يا نه ؟ گفت: با بازیکنان صحبت کرده ام آنها از انگیزه ی بالايی برخوردارند و انگیزه آن ها برای تصاحب رده های بالای جدول بالاست هدف آنها کسب قهرمانی جام حذفی و صعود به رتبه های بالاتر جدول رده بندی لیگ برتر است.

گل محمدی در خصوص شناختش راجع به علی دایی گفت: راه اهن نسبت به سال گذشته تفاوت زیادی داشته است.
راه آهن در این فصل شرایط بهتری دارد ولی به هر حال ما در بعضی از مسائل به کار آقای دائی آشنا هستیم راه آهن بازیکنان خوبی دارد و این موضوع بازی را برای ما سخت می کند بازی راحتی مقابل راه آهن نخواهیم داشت ولی سعی می کنیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی ادامه داد: نگاهمان به رتبه ی پنجمی نیست اگر خوب برای ما و اتفاقات بر برای تیم های بالای جدول رقم بخورد می توانیم در جمع 4 تیم بالائی جدول باشیم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص حضور مهدوی کیا تصریح کرد: مهدوی کیا بعد از مصدومیت خود باید تلاش کند به شرایط ایده آل برگردد و ما سعی می کنیم که از اين بازيکن در  زمان های مناسب استفاده کنيم.

وی خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته تیم های پیکان، راه آهن، سایپا با مشکل میزبانی از استقلال و پرسپولیس مواجه بوده اند ولی به هر حال نمی توانیم بازی را در ورزشگاهی برگزار کنیم که استانداردهای لازم را ندارد من به این باشگاه ها حق می دهم ولی این شرایط وجود دارد و باید به آن عادت کرده باشیم.

دایی: باشگاه تصمیم بگیرد بازی نکنیم بازی نمی کنیم

بر اساس اين گزارش، علی دایی سرمربی تيم فوتبال راه آهن در کنفرانس خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: در خصوص بازی پرسپولیس مقابل راه آهن تابع تصمیم باشگاه هستم اگر باشگاه تصمیم بگیرد بازی نکنیم بازی نمی کنیم.



وي اظهار داشـت: بارش برف در تهران باعث شد تمرینات تیم ما مختل شود و شرایط را برای ما سخت کند ، در ضمن ما 2 محروم و 2 مصدوم داریم که کار ما را سخت تر می کند.

دايي ادامه داد: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و توانسته است در هفته های اخیر نتایج خوبی بگیرد به هر حال بازی سخت و دشواری داریم امیدوارم که با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

سرمربي تيم فوتبال راه آهن در خصوص تصميم تاج در خصوص مکان بازي تيم ما مقابل سرخپوشان گفت: من اميدوارم که فوتبالي ها تصميم گرفته باشند و غير فوتبالي ها نقشي در اين تصميم گيري نداشته باشند، يک ديدار با نظارت سازمان ليگ برگزار مي شود نه با شوراي تأمين استان. به نظر من اکباتان هيچ مشکلي براي برگزاري اين ديدار نداشت.

دايي در مورد آشتي خود با حبيب کاشاني اظهار داشت: من نظر خبرنگاران و اصحاب رسانه که گفته مي شد باعث جدايي من از پرسپوليس، حبيب کاشاني است را قبول ندارم. پرسپوليس ها من را نخواستند و خواستار حضور من در تيمشان نبودند. دعواي با کاشاني گرفتن حقم از پرسپوليس بود./مح
برچسب ها: اکباتان ، آزادی ، کریمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار