رئیس کمیته انضباطی خبر داد

رای اتفاقات بازی استقلال و تراکتورسازی را به زودی اعلام می کنیم

رئیس کمیته انضباطی با تاکید بر اینکه خودش در ورزشگاه آزادی حضور داشته اعلام کرد رای اتفاقات بازی استقلال و تراکتورسازی ر ا به زودی اعلام می کنیم.

به گزارش گروه ورشی باشگاه خبرنگاران، حسن زاده در این باره گفت: اتفاقات و تخلفات زیادی در بازی استقلال و تراکتورسازی دیده شد و البته ما هنوزمنتظر دریافت گزارش داور و ناظر بازی هستیم. سعی ما بر این است که به زودی رای این بازی را اعلام کنیم که مطمئنا شامل محرومیت هایی هم خواهد بود.

وی ادامه داد: من خودم در ورزشگاه حاضر بودم و همه صحنه ها  را دیدم و احتیاجی به احضار نیست.گزارشها که بیاید با توجه به جمع بندی که داریم رای را صادر می کنیم. شاید ظرف امروز و فردا رای صادر شود. متاسفانه این دیدار چند اتفاق بد و غیر اخلاقی افتاد. از درگیری بازیکنان که منجر به اخراج برهانی شد تا فحاشی هایی که به داوران بازی شد. کار به جایی رسید که داوران از ادامه فحاشی ها در بین دو نیمه نگران بودند و حتی یک بازیکن استقلال در پایان نیمه اول به شدت به داور بازی حمله ور شد و اعتراض شدیدی کرد که تخلف است و به آن هم رسیدگی می کنیم. پرتاب ترقه هم در این بازی دیده شد که چند بار انجام شد و از سوی هواداران استقلال بود. ضمن اینکه به جواد کاظمیان هم اهانتهای شدیدی شد که به این مورد هم رسیدگی می کنیم.هر چند خود کاظمیان هم عکس العمل هایی داشت که مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت!/زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار