سردار احمدي مقدم عنوان کرد:

تاکيد مقام معظم رهبري بر کاهش سوانح و تلفات رانندگي

فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به اينکه سوانح رانندگي در گذشته مغفول مانده بود، گفت: مقام معظم رهبري (مدظله العالي) همواره بر کاهش سوانح و تلفات رانندگي تاکيد ويژه داشته اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار اسماعيل احمدي مقدم در اولين روز، هشتمين همايش سراسري روسا و مديران پليس راهور ناجا، اظهار داشت: ايجاد امنيت بيشتر براي مردم، نتيجه ايجاد نظم و قانون گرايي است و کاهش سوانح و حوادث رانندگي از توفيقات شما روسا به شمار مي آيد.
وي تصويب قانون جديد راهنمايي و رانندگي را يکي از بزرگترين خدمات مجلس شوراي اسلامي دانست و افزود: تصويب اين قانون پس از 40 سال، در کارنامه رئيس مجلس شوراي اسلامي ثبت شد و نتيجه آن اين است که امروز داراي قانوني به روز و متناسب با شرايط کشور هستيم. 
احمدي مقدم تصريح کرد: يک دهه براي تنظيم و تکميل اين قانون تلاش شد و با همت پليس راهنمايي و رانندگي ناجا و ديگر دستگاه هاي متولي امر ترافيک اين قانون به تصويب رسيد. 
فرمانده ناجا پايدار سازي منابع بخش راهور را يکي از خدمات بزرگ مجلس شوراي اسلامي دانست و تصريح کرد: در واقع اين منبع از محل صرفه جويي هاي همين حوزه پيش بيني شد و همين منبع توانست راهنمايي و رانندگي را در بخش هاي تجهيزات، ادامه کار، نوسازي و استفاده از فناوري ها و دانش جديد کمک نمايد.
وي ادامه داد: نقش رئيس مجلس شوراي اسلامي در جهت ساماندهي اين قانون بسيار موثر بود بگونه اي که قانون جديد راهنمايي و رانندگي امروز به عنوان سندي معتبر، خوب و قابل دفاع بدست ما رسيده است؛ خوشبختانه آثار اين قانون در جامعه هويدا است و اميدواريم اين قانون در گام هاي بعدي و تصويب بودجه هاي سالانه و برنامه 5 ساله نيز مورد تاکيد قرا گيرد.
اين مقام ارشد انتظامي رشد سوانح و تلفات رانندگي را در گذشته موضوعي مغفول مانده دانست و گفت: با تصويب قانون جديد و اجراي آن شاهد نزول و کاهش مستمر سوانح رانندگي هستيم که اين امر نتيجه دخالت مسئولان ارشد نظام در اين مسئله است.
فرمانده ناجا با بيان اينکه حتي تصويب قانون جديد راهور نيز مورد نظر مقام معظم رهبري(مدظله العالي) بوده است، خاطرنشان کرد: اخيرا نيز شاهد هستيم که ايشان نيز در اين مسئله ورود پيدا کردند بگونه اي که در فرمايشات خود در استان خراسان شمالي، مستقيما بر اين موضوع تاکيد داشته اند./ف
برچسب ها: تاکید ، کاهش ، سوانح ، رانندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار