عزم فرمانداری ملارد در توسعه سرانه تفریحی و رفاهی

فرماندار شهرستان ملارد گفت: مسئولین شهرستان ملارد، تمام تلاش خود را در جهت توسعه سرانه تفریحی و رفاهی این منطقه و مدیریت هرچه مطلوب تر اوقات فراغت شهروندان به کار خواهند بست.

فردی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به اهمیت پر کردن اوقات فراغت شهروندان و نقش بسزای آن در افزایش کار آمدی شهری اظهار داشت: رفاه، آبادانی، عمرانی و رضایت مندی از مولفه های اساسی رشد و بالندگی گروه های مختلف اجتماعی است که تحقق آن با همیاری دستگاه های دولتی و مشارکت و سرمایه گذاری بخش های خصوصی به صورت فرآینده ای تسریع خواهد شد.
وی در ادامه با تاکید بر توسعه فضای سبز شهری با عملیاتی شدن و بهره برداری از طرح هایی همچون بوستان بانوان در این شهرستان افزود: مجموعه وکلیت شهر مانند یک موجود زنده است که مراقبت و نظارت مستمر بخش های گوناگون از اجزا جدایی ناپذیر آن محسوب می شود که کلیه این اقدامات می تواند پویایی و سرزندگی جامعه را به ارمغان بیاورد.
 وی در نهایت تصریح کرد: مدیریت شهری این شهرستان، آمادگی کامل خود را در جهت علاقه مندی به سرمایه گذاری در حوزه های تفریحی و فرهنگی در این منطقه 400 هزار نفری اعلام می نماید./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.