اخبار تیم فوتبال استقلال؛

هر وقت پرسپولیس آسیایی شد، کری بخواند/ جلسه هیئت مدیره برای پول: به درد و دلها کاری نداریم

اعضای تیم استقلال در حالی اولین دیدار آسیایی خود را پشت سر گذاشتند که پس از آن با حواشی و حرف و حدیث های بسیاری روبرو شدند و این موضوع همچنان ادامه دارد. آخرین اخبار استقلال را در این خصوص بخوانید:

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال آماده حضور در مسابقات آسیایی و ادامه بازی های لیگ هستند، اما در این میان مشکلات زیادی برای اعضای این تیم وجود دارد و حتی کری خوانی های قرمزها نیز حسابی اعضای تیم استقلال را نگران و ناراحت کرده است.
گفتنی است، اعضای تیم استقلال اعلام کردند که در مورد حضور در بازی های آسیایی و دیدار با الریان، با شرایط خاصی روبرو شدند که نتوانستند سه امتیاز را گرفته و پس از آن راهی تهران شوند، اما در این خصوص شرایط برای اعضای این تیم متفاوت است و اعضای تیم استقلال، با شرایطی روبرو شدند که همه چیز به ضررشان است.
زیرا اعضای این تیم با انتقاد مواجه شدند و نمی توانند در این خصوص با شرایطی ایده آل روبرو شوند زیرا اعلام شده است که اعضای تیم استقلال در این مورد با انتقاد و کری خوانی هایی روبرو شدند که بیانگر این موضوع بود که استقلال در بازی های آسیایی موفق نیست و تنها در لیگ می تواند با اوضاعی ایده آل روبرو شود اما این شرایط برای دیدارهای آسیایی وجود ندارد و استقلالی ها دچار مشکلات بسیار زیادی شدند و این موضوع عامل این است که اعضای تیم استقلال روی این موضوع حساس شده و شرایط را به ضرر این پیش می برند تا به نوعی روحیه اعضای این تیم تضعیف شود.
استقلالی ها در این خصوص اعلام داشتند که منتقدان آسیایی استقلال تنها به جهت تضعیف روحیه این تیم در بازی های لیگ است و این موضوع باعث شده است که شرایط این تیم متفاوت باشد زیرا به عقیده اعضای تیم استقلال آنها روحیه خود را با این شرایط از دست می دهند و این موضوع باعث می شود که استقلال تضعیف شود.
شایان ذکر است، آبی ها در اردوی این تیم اعلام کردند که قرمزها بدلیل اینکه در آسیا حضور ندارند و تنها در لیگ بازی می کنند و رتبه ایده آلی نیز قرار ندارند، این مسایل را عنوان می کنند تا به نوعی کمبود و عدم حضورشان را در بازی های آسیایی و در صدر جدول بازی های لیگ جبران کنند، اما این در حالی است که شرایط برای این تیم به نوعی است که در حال حاضر شرایط برای استقلال کاملا متفاوت است زیرا به عقیده اعضای این تیم آبی ها در هر بازی که حتی یک امتیاز کسب کنند، با انتقاد فراوان و کری خوانی روبرو می شوند و این موضوع باید به اتمام برسد.
جلسه هیئت مدیره برای پول
اعضای تیم استقلال با شرایط خاصی روبرو شدند که اوضاع مالی این تیم را تحت تأثیر قرار داده است، از طرفی دیگر اعلام شده است که این تیم با اوضاعی روبروست که انتقادهای اصلی در این خصوص به سوی اعضای هیئت مدیره است.
براساس این گزارش، اعضای تیم استقلال در پی این هستند که بدون مشکلات مالی فصل را به اتمام برسانند و در این خصوص با شرایطی ایده آل و با آرامش لیگ را پشت سر بگذارند، از طرفی اعلام شده است که انتقادات فراوان درخصوص مسایل مالی متوجه اعضای این تیم در هیئت مدیره است زیرا در ابتدای تغییر و تحولات در این تیم عنوان شد که اعضای جدید هیئت مدیره باید در خصوص شرایط مالی این تیم را همراهی کنند اما این اتفاق رخ نداد و اعضای هیئت مدیره تیم استقلال با شرایط خاصی روبرو شده اند که نتوانستند از نظر مالی استقلال را حمایت مالی کنند و به این موضوع اشاره کردند که بدهی های استقلال  بسیار زیاد است و آنها نمی توانند در این خصوص استقلالی ها را همراهی کنند و عاملی برای کمک به اعضای این تیم یافت نشد.
از طرفی اعلام شده است که اعضای تیم استقلال اعتراض شدید خود را به این موضوع اعلام کردند و در این خصوص جلسه ای مابین اعضای هیئت مدیره برگزار شد و اعضای تیم استقلال مدعی شدند که و حتی قرار نیست کمکی انجام شود جلسات بیهوده ثمری برای این تیم ندارد زیرا از طرفی دیگر اعضای هیئت مدیره مدعی شدند که به حرفهای علی فتح اله زاده اهمیت نمی دهند و درد دل های وی برای آنها هم نیست زیرا این مسائل در باشگاه استقلال مطرح می شود و مربوط به باشگاه است و اعضای تیم استقلال درهیئت مدیره به این موضوع توجهی ندارند.
 
سپاهان به تغییر بازی نهم فروردین رضایت نمی دهد
 
اعضای مسئول تیم سپاهان با آبی ها رابطه خوبی ندارند و این موضوع عاملی است که اعضای این تیم در خصوص همکاری با آبی ها شرایط خوبی نداشته باشند وحتی اعلام کنند که در این خصوص قصد ندارند به نفع استقلال کنار بکشند و تا آخرین دقایق از اعتقاد خود دفاع می کنند.
 
براساس این گزارش : اعضای تیم سپاهان در شرایطی قرار دارند که برای بازی 9 فروردین با مشکل خاصی روبرو نیستند و قصد دارند هرطور شده این بازی را انجام دهند.
اما درمقابل آبی ها به هیچ وجه با این برنامه موافق نیستند و حتی مدعی شدند که اصلی ترین نفرات این تیم در اردوی تیم ملی حضور دارند و این موضوع باعث این است که استقلالی ها اعلام کردند که نمی توانند در این تاریخ به میدان بروند و شرایط به گونه ای است که بدلیل اوضاع موجود بین دو تیم، سپاهانی ها با استقلالی ها کنارنمی آیند و این موضوع دردسر ساز شده است.
 
آبی ها قرار بود در جلسه ای با سپاهان به توافق برسند اما جلسه قلعه نوعی قبل از سفر به قم به نتیجه نرسید و اعضای این تیم در بلاتکلیفی هستند و از طرفی سپاهانی ها مدعی شدند که نمی توانند با آبی ها توافق کنند زیرا رأی نهایی آنها روی بازی در تاریخ اعلام شده است و آنها قصد دارند طبق برنامه ریزی ها، مقابل استقلال به میدان بروند و آن بازی را زمانی که به نفعشان است، به اجرا در بیاورند.
 
راه کارهای جدید استقلال برای پول
 
اعضای مسئول تیم استقلال در خصوص شرایط مالی و بهبود وضعیت فعلی در مورد ایجاد تغییرات مالی در تیم در تلاش هستند که اوضاع را با دگرگونی روبرو کنند اما این در حالی است که استقلالی ها در این خصوص تابحال و از ابتدای فصل به نتیجه ایده آل نرسیدند و این موضوع قرار است بصورت دیگری و با تغییر روبرو شده و پیگیری شود.
 
همچنین عنوان شده است که مسئولین تیم استقلال درصدد این هستند که راه های درآمد زایی برای استقلال را تغییر داده و این موضوع را بصورتی دیگر به اجرا دربیاورند که مانند ابتدای فصل تابحال بی نتیجه نماند و اعضای این تیم بتوانند با شرایط ایده آل تیم را همراهی کنند و در کوران مسابقات و در حالی که در صدر جدول رده بندی حضور دارند و اوضاع برای این تیم ایده آل پیش می رود با مشکلات این چنینی مواجه نشوند که پس از این بتوانند قهرمانی را ازاستقلال بگیرند و این تیم را مانند چند فصل گذشته با مشکل روبرو سازند و آبی ها درست زمانی که باید از نظر مالی حمایت شوند مقام اولی و بالای جدول را از دست داده و دچار افت محسوس شوند.
این در حالی است که اعضای تیم استقلال معتقدند که باید راه های درآمد زایی را تغییر دهند و به نوعی برای رسیدن به پول برخی از مدیران را الگو قرار دهند تا بتوانند با مشکلات ایجاد شده روبرو شوند و وضعیت را به نفع خود تغییر دهند اما هنوز اقدام جدی صورت نگرفته است.

آبی ها دنبال کار پاسپورت نیستند
 
اعضای مسئول تیم استقلال به بازیکنان این تیم قول دادند که شرایط را برای آنها تغییر داده و حتی مشکلات مربوط به خروج آنها را حل و فصل می کنند، اما این اتفاق تابحال رخ نداده است و اعضای این تیم با اوضاعی روبرو شدند که مشکلات مالی به آنها فشار وارد آورده است و آبی ها در خصوص دریافت پاسپورت و روادید و همچنین خروج از کشور دچار مشکلات جدی شدند که نمی توانند از کشورخارج شوند.
گفتنی است ، آبی ها با مشکل خروجی روبرو شدند و این در حالی است که مدیر عامل تیم استقلال قول داده است که هر چه سریعتر این مشکل را حل و فصل کند، اما در این راه با موفقیت روبرو شده است زیرا مشکلات مالی این تیم و بازیکنان بسیار زیاد است و ازعهده مسئولین این تیم خارج است و تا به حال اعضای مسئول تیم استقلال نتوانستند با آن کنار بیایند و این مشکلات را حل کنند.
ازطرفی بازیکنان استقلال مدعی شدند که برای رفع این مشکل، مسئولین موظف به حل آن هستند و برای هر کدام از این نفرات نیز درحدود 100 میلیون تومان مالیات در نظر گرفته شده است که برای رفع مشکل آنها باشگاه به پول نیازمند است ./مح
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار