در شهرضای اصفهان

محموله 150 هزار عددی مواد محترقه متوقف شد

فرمانده انتظامی شهرضا گفت: ماموران گلوگاه شهید امامی شهرضا محموله 150 هزار عددی ترقه‌های دست ساز و خطرناک را در این شهرستان متوقف کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حمید امیرخانی در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف مواد محترقه در اصفهان اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال مأموران گلوگاه شهید امامی شهرضا موفق شدند در طرحی انتظامی دو محموله بزرگ مواد محترقه و خطرناک را متوقف کنند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از دو خودرو توقیف شده 150 هزار عدد مواد محترقه و خطرناک را که متخلفان قصد داشتند با عبور از این محور به استان اصفهان منتقل کنند کشف و ضبط کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این زمینه دو متخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: همه ساله در آستانه نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال عده‌ای سودجو و فرصت طلب با تهیه و توزیع مواد محترقه زمینه بروز حوادثی ناگوار برای شهروندان رقم می‌زنند.

وی ادامه داد: در این راستا با کنترل تمام مسیرهای ارتباطی و کنترل محورهای محتمل بر ترانزیت این‌گونه مواد مأموران توانستند ضمن شناسایی و دستگیری عوامل مربوطه چندین محموله بزرگ مواد محترقه را کشف و تعدادی از متهمان را شناسایی و دستگیر کنند.

امیرخانی گفت: مواد آتش‌زا به خصوص ترقه‌ها دست‌ساز یکی از خطرناک‌ترین مواد انفجاری است که در چند سال گذشته حوادث ناگواری را برای شهروندان ایجاد کرده است.
برچسب ها: محترقه ، شهرضا ، ترقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.