غول های وحشتناک محبوبتر از نیکول کیدمن

فیلم"جک غول کش " در اولین هفته اکران خود در صدر جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت اما فیلم جدید "نیکول کیدمن"، "استوکر" حتی در بین 10 صدر نشین جدول جایی نداشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از آی ام دی بی، " جک غول کش " در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 28 میلیون دلار در صدر جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: برایان سینگر
نویسندگان: دارن لمکه، کریستفر مک کوآری و دان استادنی
بازیگران: نیکلاس هالت،الئانور تاملینسون، استنلی توچی....
خلاصه داستان: زمانی که پسری کشاورز به نام جک برای سرزمین و عشق اش نسبت به یک پرنسس مبارزه می کند، دنیای انسان ها و غول ها به یکدیگر مرتبط می شود که این موضوع سبب جنگی تاریخی میان نژاد انسان ها و غول ها می گردد و ...

"سارق هویت" در چهارمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 9.71 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 107 میلیون دلار رساند و در رتبه دوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: ست گوردون
نویسنده: کریگ مازین
بازیگران: جیسون بیتمن ، ملیسا مک کارتی و جان فاورو....
خلاصه داستان: سندی پترسون که بیزینس منی میانسال است از دنور راهی میامی می شود تا با زن فریبکاری که هویت او را دزدیده و در قالب خانم خانه دار بی آزاری زندگی می کند، رو به رو شود و….

"21سال و بالاتر" در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 9 میلیون دلار در رتبه سوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: جان لوکاس و اسکات مور
نویسندگان: جان لوکاس و اسکات مور
بازیگران: جاستین چان ، مایلز تلر ، اسکایلر آستین....
خلاصه داستان: دانشجویی شب قبل از امتحان مهم دانشگاه پزشکی اش, تصمیم می گیرد جشن تولد 21 سالگی اش را به همراه دو نفر از بهترین دوستانش جشن بگیرد اما...

"آخرین جنگیری قسمت دوم" در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 8.03 میلیون دلار در رتبه چهارم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: اد گَس- دانلی
نویسندگان: اد گَس- دانلی و دامین چیزل
بازیگران: اشلی بل، جولیا گارنر، اسپنسر ترت کلارک....
خلاصه داستان: در حالی که نیل سوییتزر سعی دارد بعد از اتفاقاتی که در قسمت اول برای او رخ داد ، زندگی جدیدی را برای خود بسازد، اما نیروی شیطانی که یکبار او را به تصرف خود در آورده بود این بار با نقشه ای وحشتناک تر باز می گردد و....

"خبرچین" در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 7.7 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 24.4میلیون دلار رساند و در رتبه پنجم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: ریک رومن واگ
نویسندگان: ریک رومن واگ و جاستین هیت
بازیگران: دواین جانسون، بری پپر و جان برنتال....
خلاصه داستان: پدری بعد از اینکه برای پسرش در یک معامله مواد مخدر پاپوش دوخته شده و به زندان می افتد، برای آزاد کردن وی قبول می کند تا به عنوان یک مامور مخفی با نیروی مبارزه با مواد مخدر همکاری کند و....

انیمشن"فرار از سیاره زمین" در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 6.73 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 43.2 میلیون دلار رساند و در رتبه ششم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: کَل برانکر
نویسندگان: کَل برانکر و باب بارلن
صداپیشگان: راب کوردری، برندن فریزر و جسیکا آلبا ....
خلاصه داستان: فضانوردی به نام اسکارچ سوپرنووا یک پیام کمک از سیاره ای خطرناک دریافت می کند اما هنگامی که به پیام پاسخ می دهد ، متوجه می شود ارسال این پیام تله ای بیش نبوده و ....

"بهشت امن" در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 6.3 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 57.1 میلیون دلار رساند و در رتبه هفتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: لَس هالستروم
نویسندگان: کیج لَنسکی و دانا استیونز
بازیگران: جولین هاف، جاش دوهامل و دیوید لیون ....
خلاصه داستان: دختری جوان با گذشته ای مرموز وارد ایالت کارولینای شمالی می شود، جایی که با یک مرد بیوه آشنا می شود. آشنایی که او را مجبور می کند با راز های تاریکش روبرو شود و ....

"کتاب بارقه امید" در شانزدهمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 5.94 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 116 میلیون دلار رساند و در رتبه هشتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: دیوید او. راسل
نویسندگان: دیوید او. راسل و متیو کوییک
بازیگران: بردلی کوپر، جنیفر لارنس، رابرت دنیرو......
خلاصه داستان: بعد از اینکه انیستیتوی روانی با مشکلات مالی مواجه شد و محدودیت هایی در پذیرش بیماران داشت؛ معلم سابق ؛ پت سولیتانو پیش والدین اش بر می گردد و تلاش می کند روابط اش را با همسر سابق اش بهبود ببخشد. وقتی او با تیفانی ؛ یک دختر عجیب که او هم مشکلات خاص خودش را دارد آشنا می شود اوضاع پیچیده تر می شود.

"روزی خوب برای مرگی سخت " در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 4.5 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 59.6 میلیون دلار رساند و در رتبه نهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: جان مور
نویسنده: اسکیپ وودز
بازیگران: بروس ویلیس ، جای کورتنی و سباستین کاچ....
خلاصه داستان: جان مک کلین برای کمک به پسر نافرمانش جک، به روسیه سفر می کند اما متوجه می شود که جک یک مامور سی آي ای است که قصد دارد از دزدی یک اسلحه اتمی جلوگیری کند. این مسئله باعث می شود تا پسر و پدر همراه شوند تا جلوی این نیرو های زیرزمینی را بگیرند و ....

"آسمان های تاریک" در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 3.56 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 13.5 میلیون دلار رساند و در رتبه دهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: اسکات استوارت
نویسنده: اسکات استوارت
بازیگران: کرای راسل، جاش همیلتون و داکوتا گویو....
خلاصه داستان: بعد از اینکه زندگی آرام خانواده "برت" در جریان مجموعه ای از اتفاقات ناخوشایند و عجیب دگرگون می شود، آنها متوجه می شوند که نیرویی وحشتناک و کشنده در پی آنان می باشد و....


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار