تدابير راه و شهرسازي گيلان براي سفرهاي نوروزي

به منظور هماهنگي درخصوص برنامه ريزي و استقبال ازمسافران نوروزي نشست مشتركي با حضور مديركل راه و شهرسازي استان گيلان و فرمانده پليس راه استان برگزار شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گيلان، شعبانپورمدير کل راه و شهرسازي استان گيلان عنوان داشت: اميدواريم با همكاري و هماهنگي بيشتر بين دستگاههاي مربوطه خاطرات خوشي از منطقه را براي مسافران رقم بزنيم .

قائم مقام وزير در استان گيلان افزود: از تمامي امكانات موجود اعم از كارشناسان و ساير منابع انساني، انواع ماشين آلات از قبيل خط كش، جرثقيل، بالابر و اكيپ هاي امداد رساني و ضمن آموزش راهداران جهت برخورد مناسب با مسافرين نوروزي نسبت به آماده سازي راهدارخانه ها و ايجاد امكانات رفاهي كامل جهت اسكان مسافرين نوروزي در راه مانده اقدام خواهيم كرد.

وي بيان داشت: با توجه به حساسيت و مهمان پذير بودن استان بايد توجه ويژه به علائم ايمني و خط كشي راهها و رفع نقاط پرحادثه با هماهنگي پليس راه در جهت كاهش تصادفات داشته باشيم.

فرمانده پليس راه استان نيز در ادامه به بستر سازي در جهت روان سازي ، ايمن و درست ترددها اشاره كرد و گفت : در سال 90 اقدامات زيادي در خصوص ايمني ترافيك و كاهش تلفات جاده اي به جهت تعامل و همفكري با عوامل راهداري و عزيزانمان در شوراي ترافيك صورت گرفته است و اميدواريم در سال جديد نيز اين روند رويه صعودي به خود گرفته و شاهد عملكرد بهتري نسبت به سال گذشته در سطح استان باشيم./خ
برچسب ها: تدابیر ، نوروز ، سفر ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار