شهرکرد / نماینده مجلس:

عقب نشینی غرب در مذاكرات آلماتی، توفیق بزرگی برای ایران بود

عضو كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: عقب نشینی غرب و 1+5 و قبول پیشنهادهای ایران در مذاكرات آلماتی قزاقستان، توفیق بزرگی در صحنه سیاست خارجی جمهوری اسلامی و بخش انرژی صلح آمیز هسته ای بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

سیدسعید زمانیان دهكردی در دیدار با مدیران ستادی بیمارستان امام علی علیه السلام شهركرد گفت: تولید دانش و تبدیل دانش به فناوری، مستلزم در اختیار داشتن تمامی سطوح علمی است و قدرت سیاسی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا جایی كه در نشست اخیر 1+5 با جمهوری اسلامی، غرب به شكست سیاست تحریم و تهدید اذعان كرد.

وی، پیشرفت های هسته ای ایران را از افتخارات ملت ایران عنوان كرد و افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود همه تحریم ها ی اعمال شده از سوی غرب و هم پیمانانش، به پیشرفت های بزرگی رسیده است و به نقطه اتكای جهانیان تبدیل شده است.

نماینده مردم شهرستان شهركرد در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: دستیابی، ساخت و به كار گیری سلاح های كشتار جمعی در دین اسلام و منطق حاكم بر مناسبات جمهوری اسلامی و دیدگاه های مقام معظم رهبری جایی ندارد و غرب نیز این دیدگاه را پذیرفته است.

زمانیان دهكردی، با اشاره به اينكه قبول پیشنهادهای ایران و پیشرفت های هسته ای كشور، نتیجه ایستادگی مردم بر اصول و حقوق هسته ای خود و دفاع قاطع آنان از این حقوق مسلم خويش است، گفت: ایران نشان داده است كه در مسیر استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای، انحرافی نداشته است و غرب نیز باید از فشار و تحریم علیه ایران دست بردارد.

عضو كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ایران نشان داده است از تحریم و فشار اقتصادی نمی هراسد و از حقوق مسلم خود، كوتاه نمی آید./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.